Tak na jedné straně to ukazuje neflexibilitu banky při uzavírání smlouvy. Na straně druhé překvapení klienta i nad požadavky banky, které jsou logické a přiměřené. Obávám se, že jinde nepořídí o mnoho lépe.
No, banky jsou flexibilní asi jako železná tyč v oku. To je známá věc - myšlení bolí, a navíc přece nikdo po bankách nemůže chtít, aby dělaly něco pro klienta...
K požadavkům: já jsem u ČS neměl v tomto směru výhrady, ale po mně nechtěli ty věci co po tomto klientovi. Možná proto, že jsem zaměstnanec (i když jsem chtěl o dost více).
Za třetí: nedávno zavedli pro nové hypotéky extra výhody, ale jenom pro nové. Pro staré prd. Tak si říkám, dyť mě banka přímo vybízí, abych při příští obrátce refinancoval hypotéku od jiné banky. Opět se ukazuje, že loajalitu chápou banky jako slabost a místo aby takového klienta hýčkaly, tak ho o to více pumpnou.
Moje zkušenost s ČS je taková, že je to ještě komunistický podnik.Kromě BrokerJetu s ní mám jen špatné zkušenosti.Ale i ten BrokerJet mi byli schopni vysvětlit a založit jen v některých pobočkách a v těch ostatních ani nevěděli o co se jedná.Prostě komedie.