Vlákno názorů k článku Lze vydělat na Facebooku? od Bedja - "Tisíce akcionářů se během chvíle stali dolarovými milionáři." Co...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 12. 12. 2012 3:26

    Bedja (neregistrovaný)

    "Tisíce akcionářů se během chvíle stali dolarovými milionáři."
    Co je to za divnou věc? Přece od 2000 do 2011 půjčilo Cukrberkovi na rozvoj toho židovského diskusního fóra peníze jen asi 10-20 šílenců a ti se stali milionáři. Ale ne tisíce lidí. Fejsbuk, Nokia, Intel jsou ty nejhorší akcie. Dnes je doporočují ti čeští poradci s pojištěním a nezletilí čeští makléři, kteří zrovna tak doporučovali židovskou akcii KIT - the digital shit, který je dnes bankrot. Zrovna tak je Nokia napůl bankrot. Fejsbuk nekupvat! Nemá dividendu, slouží jen k obohacení Cukrberka a správný kurz je 1 dolar. Tedy je akcie 20 předražená. Neopisovat nesmysly od amerických podvodníků jak Cramer, ale sledovat poměry PS PB PC PE a zvážit, že diskusní forum nemůže mít burzovní hodnotu jak závody BMW a Daimler dohromady. To přece je jasné. Ty maji hodnoty 100 miliard EUR. Ale diskusní forum Fejsbuk nemá hodnotu ani 1 miliardu EUR. Žádných 100 miliard.

  • 12. 12. 2012 10:05

    Honza (neregistrovaný)

    Zrovna facebooku sice taky moc nevěřím (je to normální velmi úspěšné diskusní fórum, které už nemá moc kam růst a kdykoli ho může nahradit jiné diskusní fórum), ale myslím, že se v těch obecných úvahách o P/E a docela mýlíte. Když může mít větší cenu výrobce předražených hraček pro puberťáky (apple) než nějaká automobilka, tak v principu může i diskusní fórum. A na to P/E bych v informačních technologiích taky moc nedal. Z libovolného diskusního fóra se za 2 roky může stár nový facebook a z libovolného facebooku se za dva roky může stát nová altavista. Tím nijak nepopírám, že v IT je spousta bublin.

  • 13. 12. 2012 16:29

    LOL! (neregistrovaný)

    Asi jako trapny vyhledavac pro studenty Google, vzdyt je jejich uvodni webova stranka skoro prazdna. Kdo by si kdy myslel, ze tohle muze mit vetsi hodnotu nez HP a Microsoft.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).