Vlákno názorů k článku Která životní pojišťovna je nejlepší? od Milana - je smutné ,že se pojištovny neozvaly zpátky. Napsat...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 22. 4. 2001 12:16

    Milana (neregistrovaný)

    je smutné ,že se pojištovny neozvaly zpátky. Napsat článek bez údajů dvou největších pojišťoven,jejichž podíl na trhu je více než 60%, je ale mrháním času. Informativní hodnota článku je tím značně snížena. Škoda

    Milan

  • 22. 4. 2001 18:00

    Petr Zámečník (neregistrovaný)

    Také mě mrzí, že pojišťovny nedodaly požadované informace. Nemyslím si však, že by informační hodnota článku klesla příliš. Vždyť informace o tom, která pojišťovna je ochotna informace sdělit na požádání, je také potřebná k rozhodování o volbě pojišťovny.

  • 22. 4. 2001 20:09

    S. Blaha (neregistrovaný)

    Souhlasím s těmi názory, které článek kritizují, pokusím se navrhnout několik kritérií pro rozhodování při volbě pojišťovny:
    1. Vlastnické vztahy, solidnost, stabilita, otevřenost.
    2. Nabízené produkty, pro porovnání zvolit standardní produkt v několika věkových kategoriích. Z vlastní zkušenosti vím, že se pojišťovny výrazně odlišují ve výši pojistné částky i částky vyplácené při dožití nabídnou-li stejné zhodnocení a srovnatelný produkt.
    3. Hospodářské výsledky (komplexně - lze zjistit z otevřených zdrojů).
    4. Zákaznický servis - přístup ke klientům.
    5. Spokojenost klientů (např. anketou)

    Myslím, že by to mohlo být téma pro nějaký spotřebitelský test, stálo by to dost času i peněz, ale určitě by to bylo objektivnější, než kritizovaný článek.

  • 28. 4. 2001 23:24

    Autor (neregistrovaný)

    Tak uz to zacina byt zajimavejsi... Tesi me dalsi ohlasy, ale problem spociva nekde jinde.

    Produkty se v podstate poradne porovnat nedaji, protoze si pojistovny davaji velmio dobry pozor, aby nahodou nevydaly dva stejne, protoze potom by bylo trzni prostredi v segmentu podstatne tvrdsi.

    Proto mi prijde logicke vychazet z udaju, z kterych se produkty vypocitavaji.

    Dalsi otazkou je index. To je totiz opravdu problem. A zatim ho nikdo neumi resit. Urcitou cestu nabizi treba odborny rating (napr. Standar and Poor´s, kteri bohuzel moc nasich pojistoven nehodnoti (pouze 1)).

    Anketa u klientu asi muze byt dobra, ale jednak vypovida pouze o vztahu ke klientum a v zadnem pripade ne o technickych rezervach, ktere jsou podstatne dulezitejsi.

    Problematika je to velice slozita a komplexni pruzkum by stal vic, nez jen stovky tisic. A to vim, o cem mluvim.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).