Vlákno názorů k článku Krádež on-line od All-in-one - Právě tolik je hodin, když jsem dočetl vaše...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 3. 6. 2003 23:05

    All-in-one (neregistrovaný)

    Právě tolik je hodin, když jsem dočetl vaše reakce. Každopádně za všechny děkuji. Je vidět, že vás toto téma nenechává lhostejnými. Emoce - ty mi vyčítáte. Chtěl bych vidět upřímně každého z vás, zda byste v mé konkrétní situaci zůstali klidní!? Myslím, že ne.

    Mnohým unikl cíl článku - ne peskovat Českou spořitelnu nebo vychvalovat eBanku - jen prostě hledám řešení co dělat, když vám bankomat (lhostejno které banky) nedá peníze, které na účtě máte. Co na to říkají banky? Jak dalece se může klient bránit tvrzením, mě žádné peníze bankomat nedal? Uvěří vám to někdo? Dneska se do mě možná trefujete pro kladný vztah k eBance, ale zítra před bankomatem, který vám nedal vaše peníze můžete stát právě vy! Mám pocit, že tu je celkem velký problém, který je nutné řešit a to řešení je u bank! Kdyby se problém nevyskytl, pak by nebyl důvod zpochybňovat celý bankomatový systém.

    Máte i pravdu, že jsem napsal, že se bankomatům spořitelny vyhnu. Sanžil jsem se, ale stále jich je nejvíce. Na každém rohu čtu, jak se spořitelna vstupem zahraničního partnera zdokonalila. Prostě jsem si řekl, že se třeba něco změnilo k lepšímu - bohužel jsem byl měkký. No, mám zkušenost!

    Zvláštní je, že se téměř nikdo z vás reagujících nepozastavil nad tím, že ombudsman České spořitelny a. s. si neláme hlavu se svou pracovní dobou. Prostě jsem si dovolil projevit názor a podepsat se pod něj. Možná byste si měli zvykat, obávám se, že se tato choroba začne dost rozlézat.

    Ať však nekončíme kontroverzí. Problém je u bank! Obere-li vás bankomat, nemůžete se v podstatě bránit a to je špatně, tak to změňme nebo donuťme banky, aby to změnily - věřte, že o nic jiného mi nejde a ani nešlo!

  • 4. 6. 2003 9:23

    Petr Maizner (neregistrovaný)

    no, to je otazka jestli se muzeme branit ci nikoliv. Vas pripada nevypadal ze by jste se nemohl branit, dokonce jste se uspesne dovolel napravy a penize vam byly okamzite vraceny.
    Otazkou tedy zustava, na co si vlastne stezujete ? odpoved je ze na technickou zavadu, coz se proste muze stat kazdemu. (diky sve liknavosti, ale vubec nemate tuseni kde se technicka zavada ve skutecnosti stala, protoze jste se omezil na konstatovani infolinky e-banky ze to bylo u ČS).
    Mame v rodine podobnou zkusenost s tim ze nam bankomat ČS nevydal penize ale odecetl je, nez jsme stacili ale dojit na pobocku a chybu nahlasit, penize byly zpatky na ucte. Chapu ze to stesti nemusi mit kazdy, ale o cem ten clanek opravdu byl ?

  • 4. 6. 2003 13:45

    karel (neregistrovaný)

    Vy fakt nevite o cem pisete - vzdyt Vas o penize nikdo nepripravil - nemel jste je zauctovane - byly pouze blokovane, tj. v tu chvili jste je nemohl pouze pouzit. Ale ta blokace je vlastne bezpecnostni prvek, ktery by se Vam hodil, kdyby Vam kartu nekdo ukradl.
    A jestlize skutecne vznikne problem - divil byste se, kolikrat je system jisten a zalohovan a jak snadno se da pripadny problem odhalit. Hlavu vzhuru - kdybyste rozumel technickemu zazemi, klidne byste spal a nepsal nesmyslne clanky.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).