Novou ředitelkou Komunikace České spořitelny se od 1. září 2015 stane Marta Krejcarová, která několik let řídila Komunikaci a sponzoring ve Slovenské spořitelně. Na této pozici nahrazuje Kláru Gajduškovou.
Marta Krejcarová bude mít na starosti externí i interní komunikaci a bude zároveň zaštiťovat i CSR aktivity České spořitelny.

Marta Krejcarová, ředitelka oddělení Komunikace České spořitelny.
Marta Krejcarová vystudovala žurnalistiku na filozofické fakultě Univerzity Komenského v Bratislavě. Svoji kariéru započala v televizním zpravodajství, nejdříve v televizi Prima a později v České televizi.
V roce 1992 přesedlala na public relations, když začala pracovat jako PR manažerka. O tři roky později se stala mluvčí německé univerzální pojišťovny R+V. V roce 2002 přešla jako mluvčí do bratislavské Československé obchodní banky.
Po pěti letech začala pracovat pro Slovenskou spořitelnu, nejdříve jako vedoucí oddělení sponzoringu a eventů a o tři roky později se stala ředitelkou komunikace a sponzoringu. V té době zároveň působila i jako členka správní rady Nadace Slovenské spořitelny.