Tak tohle nechápu ani já. Dokážeš nám to vysvětlit?
Ale opravdu vysvětlit, to obvyklé vysvětlení, že jde o reklamu (budování značky, což je to samé v různých variantách).
Konkrétně povinné ručení, tam parametry stanoví zákon, tudíž hodnotícím kritériem je jednoduše cena. U jiného pojištění to jsou v první řadě pojistné podmínky, až poté cena.
Ale nakrm nás pohádkami, jak klient prý ovlivněný podvědomím míří do pojišťovny, co sice stojí za bačkoru, ale sponzoruje tu tenistku.
Vlastně jediné opravdu smysluplné vysvětlení zažil kolega. Chtěl asi 5 milionů, pan manager (potravinářství, nápoje) se usmál, povídal není problém, já vám jich dám 20, ale z toho chci čistého do své kapsy zpět 5.
Tak pověz, v čem jedeš?
Je to jednoduché. Každá "moderní" firma musí mít CSR (oddělení společenské zodpovědnosti) aby vypadala cool, v pohodě a jako dobrý soused. To je takové moderní zaklínadlo. Nehledej v tom upřímný zájem, možná tak když dílčí zájmy managementu dohrát to spřáteleným organizacím. Takový desátek, aby firma měla pekný image navenek. Na druhou stranu charitám apod. ale i těm sportovním organizacím ty peníze bodnou....