Hlavní navigace

Názor k článku Kolik najezdíte, tolik zaplatíte. Allianz mění pravidla hry od No jo - Já chápu, že se tohle píše v marketingových...

Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.

  • 23. 9. 2016 11:46

    No jo (neregistrovaný) 77.78.89.---

    Já chápu, že se tohle píše v marketingových příručkách. Ale za sebe, na mě už to tak nepůsobí. Naopak, vzbuzuje to vě mě ostražitotost, odpuzuje mě to. Asi by to fungovalo skvěle před 20-ti lety. Ta zvědavost, na základě níž lze s lidmi dále manipulovat. Ale dnes? Dnes už lidi tyhle triky znají, a mají je spojené s nesolidními firmami a lidmi. Dnes bychom řekli populárním slovem "šmejdy". Cenu vám neřekneme, ale pojďte k nám, vše se dozvíte, exkluzívní jedinečná nabídka, neřekneme abychom vám mohli dát ještě lepší nabídku nežli konkurence....

    Takže hoši z Alianz si sice přečetli správnou příručku, ale v zcela blbé době. Lidi už to znají. Ale na druhou stranu, ne úplně všichni pár rybiček jistě upytlačí. Žádná revoluce se nekoná, "Alianz pravidla hry NEmění". Řečeno s WS, mnoho povyku pro nic.

    Mimochodem, jak jsem zmiňoval tu cenu za necelých 1600, ta byla na první dobrou na přepážce. A ta
    jedinečná zvědavá, doladěná, upravená, nejdezveřenita­bykonkurencene­kopírovala, jež vám pane mohu sdělit jedině po telefonu, a nemohu nikam napsat, byla za 2100. (Ne že by byla špatná, ale je to o více než 500 více, a vyřízení komplikovanější.)

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).