Hlavní navigace

Vlákno názorů k článku Kolik najezdíte, tolik zaplatíte. Allianz mění pravidla hry od Pavell+ - Počítat pojištění podle ujetých kilometrů je nesmysl. Důležitější...

Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.

  • 24. 9. 2016 10:33

    Pavell+ (neregistrovaný) ---.151.broadband7.iol.cz

    Počítat pojištění podle ujetých kilometrů je nesmysl. Důležitější je počet způsobených nehod. Mohu najet 30000km bez nehody a nebo bourat každých 5000km. Výsledek při nájezdu 10000 je jasný.
    Může to však generovat cenově zdánlivě nejvýhodnější pojištění na trhu. Pojistím si běžné auto za 1200 Kč na 5000 km a při překročení zaplatím dvojnásobek.
    A nad 10000 3600Kč atd. Samozřejmě cena může stoupat i progresivně.
    Stejně to třeba dělají mobilní operátoři.

  • 24. 9. 2016 12:45

    Kk (neregistrovaný) 192.168.1.---

    Přesně tak, jednou vyjedete a tak nezáleží na tom jak daleko a proc jedete, ale na tom jaký jste řidič a jak hustý" komplikovaný" provoz na silnicích je. Podle mne by se pojistné nemělo platit povinně, ale zase by neplacení mělo být přítěží při zaviněné nehodě a následném vymáhání. Pak by vítězil rozum a ne pseudokalkulačky pojišťoven, a lidé si dávali větší pozor. Sice by se vybralo méně, ale také daleko méně platilo.

  • 24. 9. 2016 14:01

    xf (neregistrovaný) 77.78.89.---

    Jistěééé.
    A vsadím i poslední fenik, že ty budeš řvát ze všech nejvíc, až tě někdo nabourá, a ty z něj nedostaneš náhradu škody, jaktože se stát nepostaral, co je to za bordel a neschopnost, že platíš daně, a stát tě neochránil.
    A vsadím i půjčený fenik, že když ty nabouráš někoho, tak než abys mu poctivě platil náhradu škody, tak radši majetek a příjmy budeš "odklánět" jak to jen půjde.

    Kdepak, u auta by normální člověk platil odpovědnost za škodu sám a dobrovolně. Ale na blbce musí být nařízení. Jinak to s nimi nejde.

  • 24. 9. 2016 14:31

    tom (neregistrovaný) ---.net.upcbroadband.cz

    no tak od toho je uz davno bonus/malus kdo casto boura ma drazsi pojistku, ale tohle je dobrej zpusob zohlednit tak pravdepodobnost ze nabourate kdo jezdi malo usetri a je to tak spravne

  • 26. 9. 2016 10:05

    karel (neregistrovaný) 62.240.166.---

    Tak já např. mám ŘP 21 let. Za tu dobu jsem způsobil jedinou nehodu, která se řešila z povinného ručení a to bylo ještě díky technickému stavu vozidla, ne mou řidičskou chybou. Najel jsem ročně zpočátku 4 500 km, potom 6 600 a pak s autem na plyn 11 200 km. Někdo může říct, že je to málo. A že kdybych měl více řidičských zkušeností, boural bych méně. Ale pokud teď je situace taková, že jsem zavinil jednu nehodu za 21 let, tak už jaksi není moc prostoru kam tuto nehodovost snížit. Pouze o 1 a to na nulu.
    Proto tvrdím, že čím více km teď najedu /moje auto najede/, tím je větší šance, že způsobím nehodu. Riziko způsobené větším km nájezdem je řádově úplně někde jinde než jakási "vyježděnost" a s ní spojená menší četnost bourání díky zkušenostem.
    A vůbec stále máme u nás povinné ručení na auto a ne na řidiče, tak není o čem se bavit. Nikdo neví, kolik řidičů s autem jezdí / může jezdit a jaké zkušenosti má ten který řidič.

    Počet způsobených nehod je řešen bonusy a malusy.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).