to se mi moc nezamlouva ... kdyz rikate alternativach mel jste uvest mbank pro srovnani. Takto to vypada dost neobjektivne. Clanek o tom jak ziskat bnkovnictvi zdarma a mbank neuvedete "protoze se o ni psalo uz dost" ... to je argument jak z nosu, vy snat nemate rozum nebo co ? No novinar tedy rozhodne nejste.
s touto logikou by vsechny IT casopisy mohly zacit psat vyhradne o Linuxu a BSD kdyz prijde rec na operacni systemy a windows nechat stranou protoze o nich se prece psalo uz dost ... ne ze by to nebyla pravda, ale kdyz clanek pojmenuju Vyberte si operacni system z dostupnych na trhu tak je takovy argument prinejmensim tezce podezrely.
Plně souhlasím, novinář rozhodně nejsem :-) Článek je pojatý jako alternativy mBank. Podobně jako je tato otázka: je zde skvělá a známá možnost mít linux zadarmo, ale umí něco takového i Microsoft? :-)
Pane kolego, umíte číst? Hned na začátku je napsáno, že článek je o alternativáchk mBank a ať to beru z kterého chci konce, tak mBank alternativou k mBank těžko může být.
kupovidu samotny titulek mluvi zcela jinak ... pak jste tedy meli titulek oznacit, kde jinde nez v mbank ziskat ucet s nizkymi naklady coz by ospravedlnilo to ze mbank proste ututlate v textu samotnem ... vy jste ji ale ututlali v nadpisu i v samotnem srovnani to je proste ... podraz... je to divny. cimsi to zavani
Takto "hloupě" ale čte různá media spusta lidí. Prolítne nadpis, a na základě toho volí, zda bude číst i vlastní článek či nikoliv.
Vy také čtete celé noviny od titulní stránky až po tiráž na konci? Já tedy ne, vybírám si právě to, co mne zaujme podle nadpisu. A zmíněný nadpis "Kde mít účet, když chcete nízké náklady" doslova nabízí čtení právě o mBance. Že řada lidí přehlédla informaci, že tentokrát se nebude psát o mBance, alei o dalších ústavech či produktech, které by se rády řadily mezi ty "levné", bude asi normální. Málokterému člověku se podaří udržet vysokou míru soustředění stále. Já osobně např. "vypínám" při jakékoliv reklamě, a když se mne někdo po 5 vteřinách zeptá "viděls, co tenhle měl v týhle reklamě na sobě", tak nevvím, co na sobě měl ale ani nevím, o čem nebo na co ta reklama měla být. Takže jen tak okrajově registruji největší zadavatele reklamy (dámské hygienické potřeby, telefonní operátoři, prací prášky, jisté banky či pojišťovny) - a to ne jejím vnímáním, ale statistickými přehledy o největších zadavatelích reklamy a jejich výrobkům či službám se pak snažím vyhýbat (i když někdy to nejde - z telefonních operátorů vymývají mozky všichni), protože vím, že jsou předražené právě díky oné reklamě.
Vážený čtenáři bulváru.Jestliže se chcete bavit věcně o problematice bankovních poplatků, alternativách jednotlivých bankovních produktů, prosím, ale nechtějte, abych vám schvaloval obhajobu chování ala čtenář bulvárních plátků.
Já jsem po vás nic nežádal, nežádám a žádat nebudu. Bulvár nečtu, a stylem, že prolítnu nadpisy a čtu, co mne zaujme podle titulku, čtu Hospodásřký nebo Chip. A na netu některé diskuze vč. Měšce.
Takže styl ala čtenář bulváru. Proč myslíte, že zrovna bulvár používá řvavé a často pololživé titulky? Aby přitáhly čtenáře a on si koupil jejich plátek a přečetl si ho. To je typická vlastnost jejich cílové skupiny. Ta další část populace si kupuje své tiskoviny nikoliv kvůli titulkům, ale hlavně kvůli názorové blízkosti jejich autorů nebo kvůli nějakému podobnému důvodu. A především od nich očekávají, že je nemusejí lákat jen na titulky, i když samozřejmě to, co by mohlo zajímat i jinou cílovou skupinu, než je ta jejich běžná, dávají s nějakým zajímavým nadpisem na titulní stranu. Ovšem nikoliv, jako bulvár: Děsivá havárie Karla Gotta (ve skutečnosti si pochroumal trochu pravý přední blatník a nestalo se nikomu nic). Počítají totiž, že jejich čtenáři si vybírají články především tématicky a v podstatě je jedno, co je v nadpisu, pokud to poukazuje na probírané téma a hlavní je obsah.
Ovšem s vaším přístupem vám asi dost zajímavých článků uteče. No, hlavně, když vám neutečou zajímavé titulky.
Tak Hospodářské noviny a nadpisy v nich - styl čtenáře ala bulváru? Ale? Sice jste to tak přímo nanapsal, ale vyznívá to tak.
Já v práci také čtu Hospodářské noviny, a přesně tím "bulvárním" stylem. Vybírám si dle nadpisů. Rozhodně si je však nekupuji podle nadpisu. V práci je odebíráme a kdybych je neměl číst jen podle titulků (tedy podle toho, co mne zajímá), ale celé, tak v práci nic jiného nedělám. A ani nevím, proč bych si měl číst např. informace o kurzech CP na pražské burze, když to není můj obor, a přečtu si raději články o úrokových sazbách hypoték na našem trhu. Zjednmodušeně napsáno.
Jo, ale ono vybírat si téma podle nadpisu a nebo soudit podle nadpisu obsah, to je sakra rozdíl.
Ale kdybyste se do mého příspěvku skutečně začetl, objevil byste právě tuhle myšlenku i v tom mém kostrbatém stylu.
alespoń pro mě výplata chodí inkasa se platí kartu používám i na dvacet korun platby a tři výběry hotovosti nestihnu udělat 1.nevýhoda za kterou nemůžou kartu zdarma pro manželku:-) a vše za 0,-Kč