Díky za článek, kdysi jsem si naběhla hodně u Telecomu a pevné linky, která byla " výhodná " a za2 měsíce byl výhodný tarif zrušen. Strašné co do pochopení jsou také nabídky aktualizací PC programů, kde většinou nikdo podmínkám nerozumí, příp. jsou jen v English a přeložené strojově.
Mám stejnou zkušenost se stejnou firmou. Investoval jsem nevratně do jejich hardware abych mohl využívat jejich síť internetu a oni službu zrušili. Peníze za hardware jsem vyhodil oknem. Když jsem je kontaktoval tak se mi vysmáli a vracejí mi 45 korun kreditu. O mě jako zákazníka navždy přišli. Myslím, že když přecházejí na jiný systém měli svým zákazníkům nabídnout nějaké řešení. Ani jsem nevěděl, že internet zrušili. Dozvěděl jsem se to až když jsem si chtěl kredit dobít a nemohl jsem se přihlásit do samoobsluhy.
Vážený pane Kutálku,
je nám velmi líto, že jsme jmenováni jako příklad neetického jednání, pokusili jsme se proto prověřit všechna dostupná fakta.
Nechceme se v žádném případě vymlouvat na praktiky našich předchůdců, ale pod značkou Nordic Telecom se již druhým rokem snažíme o to, aby byly podmínky služeb jednoduché a srozumitelné.
Od roku 2010 vstoupila u právního předchůdce naší společnosti v platnost celá řada Všeobecných podmínek vč. Zvláštních podmínek pro předplacené služby upravující platnost kreditu na 1 rok od dobití. Nad rámec těchto podmínek jsme našim klientům dlouho vycházeli vstříc a převáděli kredity do dalších období tak, aby měli možnost čerpat službu. U předplacených datových služeb, kde nedochází k vyúčtování a nemáme žádný kontakt na klienta, je jediným možným informačním kanálem web společnosti, kde byly jak informace o změně VOP, tak informace o ukončení služeb v zastaralé síti CDMA v loňském roce. Vzhledem k tomu, že jste kredit od roku 2010 nedobíjel, nebylo možné jej nadále převádět do partnerských sítí a nebylo možné na něj proto ani dle smluvních podmínek uplatnit nárok na vrácení. Je nám líto, že pro Vás nemůžeme udělat více. Pokud máte jakékoli další dotazy, prosím neváhejte nás kontaktovat na info@nordictelecom.cz a zmiňte prosím tuto komunikaci.
Vážený pane Kutálku,
Vaše informace týkajícího se účtu ČD jsou přinejmenším hrubě nepřesné, ne-li přímo nepravdivé. Zcela zjevně jste se s obchodními podmínkami vůbec neseznámil. Proto uvedu několik podstatných skutečností:
1. Kdykoliv můžete požádat o vyplacení zůstatku na bankovní účet nebo složenkou a to zatím bez poplatku. jedinou podmínkou je skutečnost, že musíte mít vyřízené všechny podané žádosti o návratky.
2. Kdykoliv můžete převést zůstatek nebo jeho část na účet ČD kredit někoho jiného.
3. Kdykoliv můžete částí nebo celým zůstatkem nabít libovolnou elektronickou peněženku na In Kartě
4. Na skutečnost, že Vám bude počítán poplatek za vedení účtu jste měsíc před prvním zaúčtováním upozorněn e-mailem. Máte tedy měsíc na to, abyste buďto zakoupil jízdní doklad, nabil účet ČD Kredit minimální částkou 100 Kč nebo využil některou se shora uvedených možností.
5. O každé úhradě poplatku za vedení účtu obdržíte e-mail s dokladem o zaplacení. Než tedy uplynou 4 roky, kdy dojde zaúčtování částky ve prospěch ČD obdržíte od ČD celkem 47 e-mailů.
6. I v případě zaúčtování ve prospěch ČD můžete o vrácení zbývající částky požádat, postup upravuje občanský zákoník.
Váš závěr uvedený v článku je tedy zcela nesprávný a zavádějící a vzhledem k tomu, že jste uváděn jako solidní autor očekávám jeho opravu a Vaši omluvu.
S pozdravem
Ing. Václav Hájek