"Pokud vám na pokladně naúčtovali jinou cenu, než bylo uvedeno na regálové cenovce, v reklamním letáku nebo přímo na zboží, máte ze zákona právo na vyplacení rozdílu ceny. Na nabídku vrácení zboží i peněz přitom nemusíte přistupovat. Pokud tomu nechce pracovník na informacích rozumět, nechte si zavolat někoho kompetentního, třeba vedoucího směny nebo manažera prodejny. Pokud neuspějete ani tam, můžete se obrátit na Českou obchodní inspekci nebo na některou organizaci bránící práva spotřebitelů."
V článku okrádání nebo opomíjení zase píšou, že "Podle ČOI je cena uváděná na pokladně tou jedinou správnou, a tedy zákazník nemůže požadovat zboží za cenu, za kterou mu bylo nabídnuto. Může od smlouvy odstoupit a zboží nekoupit, nebo se smířit s dražším nákupem."
Jak je to tedy? Ze zákona mám nárok jen na vyplacení rozdílu a podle ČOI jen na odstoupení? :)