... až to končí revolucí.
Moudří lidé si toho jsou vědomi, a snaží se nedopustit, aby poměry došly až tak daleko. (Ti cyničtější to prodávají jako lidumilství.)
Nedostatečně chytří lidé se nevzmohou na víc, nežli "Ať jedí koláče" /Marie Antoinette/. V jejím případě to přispělo k její popravě. Vzhledem k menšímu významu J. Nováka je vysoce pravděpodobné, a jeho neméně chytrému výroku "prostě jen nadávají a nadávají...", že důsledky budou přiměřeně menší jeho významu.
Krásná teorie. Já si to představuji jako krásný, navoněný obchod, hraje příjemná hudba, personál je pozorný, ale nevtíravý. Na levém regálu mají "složité podmínky s výlukami" a na pravém "srozumitelné smlouvy bez nesmyslných výluk". Vše je jasně označeno. A spokojený zákazník vybírá dle chutí a potřeb.
"Noví majitelé a zaměstnanci mají jednoduchý cíl: otevřít pojišťovnu pro všechny férové klienty bez nutnosti čekat na pozvání."
Toto tvrzení je zavádějící, proto se o budoucnost PK bojím. Pokud zástupce nových majitelů, pan Strnad, komunikuje hned zpočátku na úrovni "fake news", nečeká pravděpodobně její klienty nic dobrého. Možná je to způsob komunikace, na který si zvykl v Allianz, kde dříve působil.
Abych to vysvětlil. Jsem členem PK cca rok a půl. Členem jsem se stal tak, že jsem si e-mailem nechal nacenit povinné ručení. Dostal jsem obratem odpověď, poté mi zavolali, nabídli členství a poslali nezávaznou pozvánku. Na nic jsem čekat nemusel. V článku (vč. nadpisu) je uzavřenost pro nové klienty několikrát zdůrazňována a použita jako hlavní argument pomalého získávání nových klientů. A to je nesmysl.
O změnách ve vedení i o plánovaných změnách produktů jsem se dozvěděl zde, žádný e-mail od pojišťovny mi nepřišel. Ještě počkám na jejich další kroky, nicméně jsem připraven převést své pojistky jinam.
Proto, abyste mohl uzavřít pojistku, musíte být člen První Klubové. Proto se jedná o KLUBOVOU pojišťovnu, to máte pravdu.
Vyjádření pana "H" se ale vztahovalo k tomu, že pokud se chcete stát novým členem pojišťovny, musíte si dle pana Strnada počkat na pozvání od současných členů. A to je jeho chybné vyjádření, protože tomu tak není. Novým členem se můžete stát i v případě, že chcete a osobně se na pojišťovnu obrátíte. Tak jak uvedl pan "H".
Petře, příště byste si měl nejprve přečíst, k čemu se vyjadřujete a nemíchat jablka s hruškami.