Hlavní navigace

Názor k článku Jak vybrat nejlevnější účet? od Q - No vidíte, já dost jezdím po republice, a...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 9. 9. 2009 12:11

    Q (neregistrovaný)
    No vidíte, já dost jezdím po republice, a snad jsem ještě nenerazil na pobočku České spořitelny, kde by nebyl nějaký zádrhel.Nechci si ale sjednat nové stavební spoření, ani penzijní připojištění či Flexi pojistku. Pominu častou nefunkčnost systému v bance, Servisu24, bankomatové sítě, mimořádného uzavření poboček z "technických důvodů" ještě před ukončením provozní doby či roztříštěnost otevírací doby na jednotlivých pobočkách.
    Firemní kultura typu jmenovky a předpisového papouškování Co pro vás mohu udělat je mi k prdu, pokud obsluha nesvede jistou finanční transakci, když není schopna opsat z minulého dokládku ty samá data, vyhrožuje mi poplatkem, na který spořitelna dle platného sazebníku právo nemá. A hafo otevřených bezhotovostních přepážek (jejichž náplň se dá na rozdíl od pokladních dělat přes net či telefén) na úkor 1, maximálně 2 pokladních, neustále přetížených přepážek není dobrou vizitkou. A když poslouchám klienty, s čím vším chodí na přepážky ... Dost často taky vyslechnu reklamace ...

    Nejen u ČS mi připadá, že právě, když nejste jejich klient, mohou se přetrhnout, aby se z Vás klient stal. Jakmile se jím stanete, ptáčka polapili, dozpívali mu a teď je tu tvrdá realita vás přesvědčit k uzavření zbývajích služeb, které ještě nemáte a které byste mít měl, abyste od spořky nefouk někam jinam. A následný servis je pak otřesný. I přesto však klienti ČS musí mít pocit, že byli kvalitně, rychle, fundovaně a levně obslouženi.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).