Hlavní navigace

Názor k článku Jak vybrat nejlevnější účet? od Patrik Chrz - Konkrétně ke Komerční bance přehnanou důvěryhodností netrpím. Vzpomínám...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 9. 9. 2009 11:15

    Patrik Chrz
    Konkrétně ke Komerční bance přehnanou důvěryhodností netrpím. Vzpomínám si na případ z Občanského juda, kdy její zaměstnankyni někdo vybral účet - měla tam asi 2 miliony (tuším z nějakého dědictví nebo prodeje domu), někdo zfalšoval podpis na platebním příkazu (to u mBank nehrozí - papírové příkazy vůbec nemá, u FIO by chtěli aspoň občanku - a hlavně okamžitě bych dostal e-mail o pohybu na účtě - zadaném příkazu, u ostatních nevím).

    To by nebylo až tak zlé, stalo se to ve více finančních ústavech (a ne jednou), ale to, jak se k tomu KB postavila, bylo opravdu sprosté. Paní jednoduše vyhodili a musela se s nima soudit. Myslím, že soud nakonec vyhrála a peníze dostala zpět, místo už ale nikoliv.

    O té prestiži - čísla účtu na krku pověšené nenosím (to by byla pořádná cedule :D) a když dávám někomu číslo účtu, tak si nemyslím, že by koncovka /0100 působila nějak prestižně. Já (kvůli snadné zapamatovatelnosti) dávám číslo u ING (jen šestimístné číslo).

    Nějaká firemní kultura - no na pobočku (žádné z bank/záložen co mám) prakticky nepřijdu, ale nedávno jsem byl na pobočce KB na Václaváku a moc nadšen jsem nebyl - hodinu jsme řešili, jestli mi můžou nebo nemůžou proplatit šek, nikdo nic nevěděl (pán si ho 3 krát vzal a někam s tím odběhl a zase se vrátil), "odpovědná osoba" tam nebyla, prostě chaos. Nakonec zjistili, že nemůžou. A to jsem před tím byl na pobočce na Pankráci, kde mi řekli, že šeky na malých pobočkách vůbec nezpracovávají (a poslali mě na ten Václavák).

    Podobný zmatek by v Raiffeisen na Pankráci, kde šek viděli asi poprvé v životě, protože mi tvrdili, že jde o šek cestovní.

    To v České spořitelně v Rytířské to bylo úplně o něčem jiném. Přestože evidentně nešlo pro paní o rutinní operaci, její informovanost byla řádově jinde a proběhlo to velmi rychle (sepsání; výplata trvala skoro měsíc). A také nejsem jejich klient.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).