Na účtu Éry přibývají bonusové body, ale jak se tyto body převedou na penzijko u ČSOB? Po přihlášení na účet Poštovní spořitelny do internetbankingu je také vidět zůstatek penzijka, ale vyžaduje to kliknutí na souhlas s nějakým asi novým spořením nebo podmínkami. Převedení hotovosti zaslané dopoledne ještě týž den na účet u jiné banky je výhoda. Fio banka i u platby zadané ráno čeká do druhého dne s přeposláním hotovosti, snad kdybychom si to rozmysleli a chtěli transakci zrušit. V potvrzovacích kódech v smskách Éry jsou také písmena, což je naproti opsání pouhých čísel u Equa banky vyžadující vyšší pozornost seniora, aby to nespletl. Banking u Poštovní spořitelny mi připomínalo dvojí účetnictví, kdy se člověk, aby vyřídil, co chtěl, musel otevřít ještě v dalším okně starší verzi bankovnictví.
Body ze Světa odměn fungují jako e-shop. Vyberete zboží, vložíte do košíku. Zobrazíte si košík a načte se vám pole pro zadání č.ú. a rodného čísla. Potvrdíte zasláním SMS klíče.
Pokud si netroufáte, zadají to s vámi i potelefonu na jejich infolince.
Co se týká podoby SMS klíče, přijde mi bezpečnější. Krom Ery mám ještě mbank, kde mi platby uložené ve vzorech odchází bez SMS klíče, i když si změním výši platby.
Co se týká více variant bankovnictví, tak v té poslední verzi už je původní bankovnictvi odstraněno a všechny funkce přetáhnuté. Není už třeba se přepínat. Souhlasím s Vámi, že to bylo naprd.
Co se mi ale naopak líbí je, že třeba limit ke kartě nebo pro internetové bankovnictví navýší i po telefonu a je to hned. V KB jsem musela čekat 24h.
Já si převádím body na penzijko, už jsem tam převedla cca 5 tisíc. Není to ničím podmíněno.Myslím jen, že to chce číslo smlouvy penzijka a to tam najdete. Teď prý jdou ty body převést na peníze i na kreditku Poštovky. Tak jsem si jí pořídila. Jezdim do Kladna nebo do Slaného ( bydlim mezi )na tu speciální přepážku banky, kde si sednete a jsou tam ochotní.
No vida, takže nakonec vyhraje bezpečností mobilního bankovnictví Komerční banka, kdo by to řekl :-)
Citace ze článku: "Do IB se přihlašujete bankou vygenerovaným číselným ID a alfanumerickým heslem."
To vygenerované číselné ID už být nemusí, vím to od letošní zimy, kdy si zakládala účet moje mamka - má přihlašovací jméno pouze z písmen, zatímco já u nepoužívaného červeného konta mám ještě zmíněné číselné ID.
Jinak jelikož mám s touto bankou mnohaleté zkušenosti (i když běžný účet už jsem dávno zrušil, ale teď obsluhuju bú mamky), tak můžu říci, že to je po GE/Monetě druhá banka (zkušenost ještě s Fio, Equa, Creditas), která mě pořád něčím s.. nervuje. Ať už to jsou výše zmíněné potvrzovací sms složené z písmen a čísel (což se jednou rukou fakt "skvěle" zadává, oproti pouze číslům - kdo umí všemi deseti, ví o čem mluvím), v mobilním bankovnictví zase je nutné zadávat jako potvrzení speciální PIN (což kdo nedělá často, tak ho samo hned zas zapomene), při žádosti o kreditku pracovnice slíbila, že se ozve za 14 dní - neozval se nikdo atd., atd.
Když si k tomu připočtu nic moc dárky ze Světa odměn a spořák k ničemu, tak bych nejraději mamku přetáhl k normální bance typu Equa nebo Air
Jediná výhoda je opravdu to navázání na poštu, kdo bydlí daleko od velkých měst, jako my, tak je "Poštovka" první na ráně, mamka si zakládala účet doma přes poštovní doručovatelku......
Nemohu potvrdit zrovna položku uváděnou předchozím čtenářem, ale pokud jde o vztah matky a dcery - ČSOB a PS, tak zásadně platí, že pokud je to pro klienta výhodné, tak to odmítá ČSOB poskytnout klientům PS a naopak, pokud je to naopak nevýhodné, tak je to stejné - prostě někdy se tváří jako jeden subjekt, někdy jako 2 zcela rozdílné, zásadně vždy tak, aby to bylo pro klienta nevýhodné. Asi se nevyjadřuji dosti srozumitelně, takže ještě na vysvětlenou: Jsem klientem jak ČSOB, tak PS - kdykoliv jsem chtěl nějakou výhodu v ČSOB, která je pro klienty užívající jinou službu v ČSOB, bylo mi řečeno, že PS je jiná banka (např. za užívání běžného účtu u ČSOB vyšší úroková sazba na spořícím účtu - bylo mi řečeno, že když mám účet v PS, mám ho v jiné bance a ne v ČSOB, tudíž si musím zřídit běžný účet ještě v ČSOB, avšak náklady na jeho vedení by přesáhly úrokovou výhodu...); pokud jde o pojištění vkladů, tak je to samozřejmě jeden a tentýž subjekt. Když byste chtěli rychlejší přeposlání peněz, že je to v rámci jednoho subjektu, zase se nedočkáte, prý jde o dvě různé banky. Prostě účelová argumentace zásadně vždy v neprospěch klienta.
To "nové internetové bankovnictví" PS mne neskutečně irituje a považuji jej za horší než špatné. A možná to nejhorší, co vůbec "české" banky v poslední době vypustily. Je to přesně ta kategorie rozhraní "kolotoče, ohňostroje, střelnice a cukrová vata". Není to bankovnictví ale reklamní portál, který jen tak mimochodem podporuje také nějaké funkce bankovnictví. Jenže napřed mi musí přehrát celé to cirkusové představení funkcí, dílčích aplikací, jakož i služeb které nejen že nepoužívám, ale ani o ně nemám zájem. Většina toho bohužel nejde vypnout. Fakt si nechci v tom podivném bankovnictví sledovat své výdaje a kategorizovat je podle toho, jak to někomu někde v akváriu přišlo úžasné... A největší problém nastává, když jste na "nerychlém" mobilním připojení či v roamingu, nutně potřebujete přístup přes web, protože aplikace v mobilu neumí všechno, a teď se to tahá a tahá obrázky a animace se tam motovidlují, a než se dostanete přes úvodní stránku pomalu zapadne slunce, nebo dojde baterka v notebooku :-).
Kašpárku, naopak PS ma jeden z nejlepších internetbankingu a smartbankingu na trhu. Dokonce bych řekl nejlepší.
Kde si můžeš měnit limity na kartě jak chceš včetně internetových plateb? Rozhodne to všude není pravidlo. Kde vidíš všechny produkty banky na jednom místě? Skoro nikde. Kde más konfirmační SMS zdarma? To také není vsude pravidlo. A přehlednost? Z dob Era portálu jsem si zvykl. Rozhodně jsem s tím neměl potíže jako třeba v mBank nebo hrůze hrůz UCB.
Ještě má Era velké plus. Svět odměn. Na víkendových jízdenkách CD jsem ušetřil dobře dva tisíce.
Donedávna bylo i 1% z KK.
Fakt nevím co víc bys po bance chtěl.
Nové internetové bankovnictví, vždy když to stávající celkem dobře funguje. Asi ajťáci musí vykazovat nějakou činnost. Vylepšily to tak, že například nefunguje při podávání hromadného příkazu seznam protistran, takže se musí stále dokola vypisovat čísla účtů, což velmi zdržuje.