Vlákno názorů k článku Gabriela Pithartová, Hello bank! „Lidé si potřebují na banku sáhnout, i když je digitální“ od Jožin z bažin - Hello bank jsou totálně neschopní. Jejich helpdesk je...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 11. 6. 2018 13:15

    Jožin z bažin (neregistrovaný)

    Hello bank jsou totálně neschopní. Jejich helpdesk je zcela k ničemu, lidé na telefonu vůbec netuší o čem je řeč. Chtěl jsem požádat o úvěr - cca 350 tisíc.... předschváleno. Odkaz vede na WWW stránky, kde nic nefunguje. Odeslal jsem screenshoty na maila, kontaktoval 2x helpdesk.... nic.... pak mi přijde SMS, že jako proč jsem ještě nenahrál ty dokumenty ? Volám znovu na helpdesk a .... nikdo nic neví, nedá se nic dohledat. Konec, polibte si šos. Totálně neschopná banda ignorantů, kteří si mne předávali mezi s sebou a řešení ??? NIKDE.

    Takže HELLO banko, nashledanou, v komerčce na první pokus OK.

  • 11. 6. 2018 19:29

    Josef (neregistrovaný)

    Ano. Hloupostí, neschopností a chaosem může Hello! konkurovat snad jen Moneta.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).