má autor lidi trochu za blbce, čemuž se tedy ani nedivím. Ale ono stačí se vždy podívat, zda nabízející uvádí p. a., což, pravda, není vždy pravidlem. Ale, jak jsem si všiml v článku autora, ani on to všude neudělal. Jinak osobně, pokud se týká spoření, upřednostňuji, kampeličky, v tomto směru na ně žádná banka v ČR nemá, což je samozřejmě pochopitelné.
Proč napadáte autora? Vždyť to je přesně naopak. Za blbce mají často banky své klienty. Mě nedávno domů přišla nabídka Raiffeisenbank na jakési super spoření a byl tam tlustým písmem úrok „4,5 % *“. Úplně dole bylo uvedeno, že jde o úrok za dva roky. Takže kdo tady z lidí dělá blbce? A jestli si dobře vzpomínám, loni jsem viděl mediální masáž České spořitelny na jejich úžasný Zlatý vklad a 6 % (také za dva roky). Ale uznávám, že kampeličky tyto vychytralosti nepoužívají.