Ono ani tak nejde o to, že eBanka zdražuje a dělí položky tak, aby to vypadalo jako zlevnění (viz převod 6,10 Kč + 2,00 Kč zaúčtování přes ČNB)- to dělají všechny banky. Jde o to, že eBance se nyní prostě nedá věřit - cca v polovině března byl v bankovní diskusi dotaz, zda se nepřipravuje zrušení vedení účtu zdarma při určitém zůstatku pro programy Alfa... Odpověď banky zněla, že nikoli. A neuplynulo ani 14 dnů a vedení zdarma je v pr...
K tomu si můžeme připomenout, že v polovině února padl dotaz, zda eBanka neplánuje zdražení výběrů z bankomatů. I v tomto případě byla odpověď záporná a po čtrnácti dnech se navíc ukázala jako lživá.
Buď operátoři eBanky si cucají odpovědi z palce, nebo se cenová strategie eBanky stanovuje se 14 denním předstihem a nebo v eBance levá neví, co dělá pravá. Ani jedno z toho nebylo dříve v eBance zvykem a ani jedno z toho mě nijak nepřesvědčuje, abych měl dál většinu svých peněz a obratů na účtu v eBance. Kdo se nedůvěryhodně chová, ten je zpravidla jako nedůveryhodný chápán.
Teď jste mne vyděsil! Protože ČSOB je natolik zhovadilá, že Vám naúčtuje poplatek za přesunutí Vašich peněz z vkladu z výpovědní lhůtou na běžný účet, otázal jsem se v eBance, zdali v rámci nového ceníku nezavedli něco obdobného. Odpověď zněla, že nikoli, Tak uvidíme - do měsíce a do dne :-)).
No mne na Ebance nevadi ani to, ze "standardizuji" poplatky se zbytkem, jako spise to, ze "standardizuji" i sluzby a pristup ke klientum. Zacinaji se chovat jak CS, a.s. a jejich operatorky uz jsou skoro stejne "prijemne" jako urednice CS, a.s.
Poplatek za zruseni jim nepomuze, protoze k Ebance nikdy nechodily klienti skoupi na kacku a tech par supu nikoho nezabije. I kdyz je fakt, ze si vydelaji nemale penize, vzhledem k tomu kolik lidi odchazi. :-)
ja to stihnul, v sobotu jsem se na webu dozvedel o zmene ceniku a v nedeli jsem v Hostivari vypovedel smlouvu
(prece jenom zmena poplatku z cca 30-40 Kc na neco nad 200 Kc pri mojich zhruba 5 ukonech mesicne je trochu moc)
Za tech par let u ebanky mi nenabidli zadnou novou sluzbu (sluzby podminene zmenou tarifu nepocitam) a chteli za to porad stejne penez. Moc nadsenej jsem z toho nebyl, ale budiz, proste z nadstandardnich sluzeb se stavaly bezne. Zustaval jsem ze zvyku a protoze neexistoval duvod neco menit. Ale zmena ceniku ohlasena pouze v ramci webu a vstoupivsi v platnost pouhe dva pracovni dny pote je PODRAZ na zakazniky.
... to je dalsi dobra vec. Jsem klientem uz spoustu let, zacinal jsem na programu Drive, pak jsem presel na Alfa a nove jsem si asi pred rokem zalozil dalsi ucet, tentokrat v tarifu Zaklad. Nikdy jsem poplatky nijak moc nezkoumal, az ted, kdyz mi prislo oznameni o zmenach a upozorneni, ze za prumerny zustatek uz vedeni uctu zdarma nebude. Zjistil jsem, ze Alfa je proti Zakladu i Plusu nehorazne draha, jak ve vedeni, tak na poplatcich. Co me ale dostalo nejvic je sproste uctovani pronajmu Osobniho klice KE KAZDEMU UCTU jednoho majitele za 85,-Kc mesicne.
Takze tim, ze ke generovani hesla a certifikacnich kodu pouzivam driv tolik vychvalovanou "kalkulacku" me banka obere o 2x85,-Kc za mesic. Opravdu nechapu, proc sve dlouholete klienty namisto nejakych drobnych ulev za vernost takhle sikanuji. Fakt by me zajimalo, kde vyskrabali zrovna tohle cislo.
Kdyz jsem se rozciloval na emailu klient@ebanka.cz tak se mi 2x dostalo neutralni zdvorile univerzalni odpovedi na prakticky jinou otazku ve stylu Ceske sporitelny. Dobre udelali, ze zrusili bankovni diskuzi, protoze by jim tam asi dost lidi nadavalo. Takhle kazdy nadava mailem pekne soukrome a nikoho to nepohorsuje.
Dalsi vec co me nadzdvihla ze zidle je nove pojisteni k platebnim kartam. Az doted mam AIG ke karte s napisem Expandia Banka. Od dubna mi ale daji novou kartu s napisem eBanka a pojistenim od CP. Kdyz jsem videl ty pojistne podminky a castky maximalniho plneni, tak dekuju nechci.
Driv jsem eBanku vsude chvalil, ale posledni zhruba rok uz bohuzel nemuzu. Myslim, ze spojeni s Ceskou Pojistovnou kvalite sluzeb velmi uskodilo.
Taky mám pocit, že za to může Česká pojišťovna. To ale asi nikdo z "oficiálních míst" nepotvrdí. :-(.
Z neoficiálních zdrojů: Když se odborníci z eBanky snažili vysvětlit systém a jeho výhody novým majitelům, ti jen mávli rukou s odůvodněním, že stojí pouze o bankovní licenci, banka samotná je nezajímá...
Kolik jich tam asi zustalo tech odborniku ted??Mam dojem ze zadny,protoze nikdo z tech drivejsich by nikdy nedovolil takovehle degenerovani bankovniho systemu!!!!!!!!!!!!!!!
PS: K setkani bank.odborniku a dedecku z CP snad ani nedoslo!!!CP nemela zajem se o necem vubec bavit s nekym!!
tak jsem si přečetla tu smršť názorů a bohužel mi nezbývá než s nimi souhlasit. Účet u eBanky mám asi rok, jsem tedy z těch novějších zákaznáků a proto jsem nemohla srovnávat dřívější a nynější služby a do poslední změny poplatků jsem byla spokojená. Ovšem co mě nazvedlo maximálně je, že si banka účtuje stejný polatek za peníze na účet DOŠLÉ jako za provedenou platbu. To není nikde jinde a já mám za to, že mi někdo pošle na můj účet peníze, bance platit? Proč? Náročnější operace přece provedla banka odesílatele, navíc pro eBanku je to plus, že může disponovat s mými (nebo ostatními) penězi. Fakt ke ten, že všechny bankovní ústavy v naší republice se postupně začínají chovat tak, jako že je osoba klienta vlastně obtěžuje, nejlepší by bylo dát jim tam prachy a pak se vypařit z povrchu zemského. Ale na obhajobu eBanky, systém jejich elektronického bankovnictví přes mobilní klíč mi maximálně vyhovuje, stačí kdekoliv jakýkoliv počítač napojený na Internet, můj mobil a jsem na svém účtu, což u jiných bank není tak jednoduché (instalace různých certifikátů apod.). Asi nemůžeme chtít vše naráz a navíc je to vše v lidech.