No mne na Ebance nevadi ani to, ze "standardizuji" poplatky se zbytkem, jako spise to, ze "standardizuji" i sluzby a pristup ke klientum. Zacinaji se chovat jak CS, a.s. a jejich operatorky uz jsou skoro stejne "prijemne" jako urednice CS, a.s.
Poplatek za zruseni jim nepomuze, protoze k Ebance nikdy nechodily klienti skoupi na kacku a tech par supu nikoho nezabije. I kdyz je fakt, ze si vydelaji nemale penize, vzhledem k tomu kolik lidi odchazi. :-)
ja to stihnul, v sobotu jsem se na webu dozvedel o zmene ceniku a v nedeli jsem v Hostivari vypovedel smlouvu
(prece jenom zmena poplatku z cca 30-40 Kc na neco nad 200 Kc pri mojich zhruba 5 ukonech mesicne je trochu moc)
Za tech par let u ebanky mi nenabidli zadnou novou sluzbu (sluzby podminene zmenou tarifu nepocitam) a chteli za to porad stejne penez. Moc nadsenej jsem z toho nebyl, ale budiz, proste z nadstandardnich sluzeb se stavaly bezne. Zustaval jsem ze zvyku a protoze neexistoval duvod neco menit. Ale zmena ceniku ohlasena pouze v ramci webu a vstoupivsi v platnost pouhe dva pracovni dny pote je PODRAZ na zakazniky.