Vlákno názorů k článku eBanka si nevšímá klientů od Stanislav - Před dvěma roky jsem si zřídil u eBanky...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 13. 5. 2002 9:53

    Stanislav (neregistrovaný)

    Před dvěma roky jsem si zřídil u eBanky účet. Byl jsem velmi spokojen, snad také z toho důvodu, že jsem do té doby měl účet jen u ČS a eBanka mi nabídla konfortní způsob nakládání se svými skomnými financemi. Ale ouha, od té doby co se dala do spolku s Českou pojišťovnou, jde pomalu ale jistě ke dnu. Úroveň služeb pro běžného klienta se snižuje. Banka se zaměřuje výhradně na VIP klientelu a drobného klienta evidentně nestojí. Co se týče úroků na TV a IRTV mohu jen souhlasit, stalo se to samé i mě a odpověď byla stejná. Hold to chce každý den se připojit na internet, než se nalogujete přes všechny reklamy na server eBanky tak počítejte hodinu tj. cca 17Kc mimo špičku a pak se možná dozvíte že se změnily sazby za vedení účtu, úroky z vkladů. Je zajímavé že úroky z vkladů jdou dolů, ale když mají jít nahoru tak to nejde. Vůbec naše bankovnictví je prapodivná instituce. No závěrem snad jen to jediné co mohu udělat, vrátím se zpátky k české spořitelně, sice nebudu mít takový konfort, ale výběr z bankomatu na každém rohu za pusu, vedení účtu za hubičku, možnost ovládat dnes účet přes Servis 24 a úroky jsou stejně nízké jako všude jinde. Takže eBanko sbohem a můžeš vládnout s pojišťovnou. Jen doufám, že odliv drobných klientů, kterých si banko nevážíš, tě nepoloží. Ono totiž platit nejvyšší sazbu za vedení účtu abych mohl využívat Tvých služeb opravdu se vším všudy se normálně nevyplatí. Dík

  • 14. 5. 2002 18:17

    Petr Anderle (neregistrovaný)

    Mohu te ubezpecit, ze eBanka s VIP klienty naklada stejne mizerne jako s beznymi klienty. Radovym zamestnancum je uplne jedno, jestli ztrati klienta, hlavni je, ze maji svuj pravidelny mesicni plat. To jen jako doplneni.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).