Názory k článku eBanka si nevšímá klientů

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 10. 5. 2002 6:10

    berushka (neregistrovaný)

    S autorem clanku musim v zakladni myslence souhlasit, pristup banky ke klientum se od zacatku roku rapidne zhorsuje, dalo by se rici kazdym dnem. Pokud to autorovi (nebo ctenarum) alespon trochu pomuze, snazim se veskere zmeny sledovat (posledni nastala vcera 9. kvetna), a informovat o nich na svych strankach http://ebanka.berushka.net stejne tak jako na konferenci ebanka@pandora.cz.

    Prestoze jsem velice nespokojen s vyvojem situace, nedostupnost podobnych sluzeb u konkurence me zatim stale nuti byt klientem eBanky. Bohuzel (pro eBanku) vsak nachazim dalsi produkty/sluzby i jinde, napr. Oranzove konto od ING bank, ma urokovou sazbu 3,5% p.a. (eBanka jen 1,05). A pujcovat si penize od eBanky, jejiz urokove sazby se s klesanim urokovych sazeb nemeni (15,50% p.a.) je nesmysl.

  • 10. 5. 2002 8:14

    Faust (neregistrovaný)

    Co se to sakra s eBankou stalo? V mnoha ohledech je mnohem horsi, nez Sporitelna! Vedeni uctu je drahe jak pes, jsem zcela bez zakladnich informaci, sazebniky se bez varovani zmenily, vsechny nahoru, chovani banky beru za drze. Chtel jsem si nastavit kontokorent, je s podivem, ze tohle snad jako jedina eBanka vubec neposkytuje. Strhli mi z uctu za nastaveni kontokorentu 100Kc a nic. Pry mam rucit terminovymi vklady, tj., pujcime vam penize, kdyz nam mnohem vic date. Jak u debilu. Beru to jako kradez, ne jako sluzbu! Poradi mi nekdo banku, ktera funguje o neco lepe a kde maji na pobockach otevreno dele nez do 17.00 a kde se da ridit ucet pres internet?
    Ono to s tim pujcovani od eBanky je nahovno, ja potrebuju uvery do 20-40 tisic (tj. kontokorent bez rucitele), ne zakladni uver minimalne sto tisic!! Nemam na splaceni statisicovych uveru. Mensi castky mi nepujci, musim to resit pres Aura, OK a jine karty, kde jsou vyssi uroky. K cemu nakonec ten ucet mam?
    Rad bych ucet v ebance rychle zrusil, pokud budu vedet o nejake lepsi. Jen ne Sporitelnu, sice se v mnohem zlepsili, ale jejich pristup na ucet pres internet vymyslel nejaky magor.

  • 14. 5. 2002 8:41

    Faust (neregistrovaný)

    Internetbanking, nebo jak se to u Ceske Sporitelny jmenuje je jen dalsi cekarna, jako kdyz si vezmu dovolenou, abych moh prijit k CS na pobocku v oteviraci dobe a cekam dve hodiny, abych si moh ulozit 100kc na knizku... Byl u me jeden muj staly klient, pokousel se mi poslat penize z uctu, protoze si nevzal dost na hotovosti, tri jsme na to zirali pres hodinu (z toho dva inteligentni VS, tedy ja ne), hledali v neprehlednem manualu CS (stazenem jako neprehledne, tezkopadne .PDF od CS), on marne patral v pameti (skleroza), hledali jsme, jaky vlastne ma v ruce ze dvou elektronickych klicu, (kazdy se ovlada jinak) odemykali jsme kazdych snad 10min pristup k uctu, hruza. Proste magorovina bez navodu, nic normalne pochopitelneho, zadna logika, jen zdrzovani, spis takovy "programatorsky orisek", nez neco uzivatelsky pritulneho.
    Nastesti si klient po mnoha omylech na spravny postup zadavani kodu casem vzpomel a castku mi mohl poslat (z meho PC).
    V tom je Ebanka lepsi, tam je presny navod u vsech operaci, hned jak je zacnu delat, tj. zmacknete tohle, natukejte tohle, stisknete tohle, pak tohle, tohle nezadavejte, vysledek prepiste sem a stisknete odeslat, zadne shazovani z uctu, kdyz se mi to nepovede, nebo to nestihnu natukat v casovem limitu, nebo udelam chybu pri prepisu kodu, muzu zacit znova.

  • 13. 5. 2002 10:45

    Lafayette (neregistrovaný)

    Já vidím jako jakž-takž zajímavý účet u Živnostenské banky (vedení zdarma, ovládání po Internetu - i aktivní operace, taky zdarma,...). Zkuste se na to podívat nebo napište.

  • 10. 5. 2002 10:24

    Xaver (neregistrovaný)

    Souhlas. Opustil jsem před časem ČSOB kvůlivá jejímu zhovadilému chování ke klientům po sloučení s IPB. Stal jsem se klientem eBanky, protože to byla jediná banka, na kterou bylo slyšet pouze chválu. Dnes mohu říci, že jsem šlápnul z jednoho hovna do ještě většího.

  • 10. 5. 2002 13:46

    Jooky (neregistrovaný)

    Souhlasim taky. odesel jsem od GE a zridil eBanku atesil se jak to bude super. Az do doby zdrazeni poplatku. Tim to cely podsekli. Jiz nejsou jediny kdo ma internet bankovnictvi a navic maji malo pobocek mimo Prahu :-( a to nemluve o bankomatech :-(((

  • 10. 5. 2002 8:12

    Luboš (neregistrovaný)

    I já jsem v poslední době rozčarován chováním banky. Běhěm jednoho měsíce 2× změna ceníků je trochu rychlé "přizpůsobení" se ostatním bankám (jak eBanka sama uvádí), jako by uvažovala způsobem - proč mít v něčem výhodu před ostatními bankami, když na tom můžeme taky o hodně více profitovat. Stále více se vyskytují chyby v účtování poplatků a velká prodleva v jejich ostraňování. Dříve jsem využíval velkou měrou platbu inkasem, protože to bylo pohodlné a levnější než zadávání příkazů, ale teď je to naopak. Výrazné navýšení poplatků za příchozí platby (jakoby se banka snažila řící - žádné peníze si na účet nenechte posílat). Místo aby se systém účtování poplatků a poplatků za vedení účtu zjednodušovalo, konečný poplatek nakonec obsahuje spoustu nic neříkajících položek, některé jsou cíleně rozloženy proto, aby došlo k celkovému navýšení. Výhoda vedení dvou a více účtů se stala nevýhodou, a to už vůbec nemluvím o poplatcích za další měny. Začínám být s eBankou nespokojen a řekl bych, že se dostává do podprůměru mezi českými bankami.

  • 10. 5. 2002 9:12

    -woe- (neregistrovaný)

    a co?
    Kazdy mame smlouvu s eBankou,ze?Ted bohuzel nemam predstavu ,jestli je to stejne napsano ve smlouvach ,ktere byly podepisovany pozdeji,ale v tech ,co byly podepisovany jeste za Expandie je zajimava vecicka:
    Nejen ,ze tam je doslova napsano,ze je banka povinna oznamit 5 dni dopredu zmeny a neni tam nikde o tom,ze toto neni v pripade inovace!!..ale predevsim tam je!!:

    Čl.II
    Zrizeni a vedeni.....
    Os.ucet
    15. Banka odpovida Klientovi(prosim zde si vsimnete,ze Expandia nas brala jako Klienty s velkym K!!) za pripadny vznik skody v plnem rozsahu,jestlize porusila svoje povinnostivyplyvajici z obecne zavaznych pravnich predpisu,z teto Smlouvy,Obch.podminek nebo jinych smluvnich ujednani.

    dale si prectete cislo 19.!!! jeste neni pozde!!!
    Dale ctete cislo 22.!!
    Dale je potreba cist Čl.IV

    A na co to je?? Banka evidentne nekolikrat porusila tuto smlouvu a dle ni mate pravo na nahradu vznikle skody,za kterou banka odpovida v plnem rozsahu!!!!Tzn. tim ,ze byly poruseny umluvy ,mate pravo smlouvu vypovedet.Banka Vam za zruseni uctu nauctuje nejake penize.A tim Vam vznikla skoda a duvod vzniku je poruseni umluv ze strany banky,ktere Vas vedly ke kroku zruseni uctu!!Mozna je to slozite ,ale pruchozi!!!
    A pokud se nekdo bude ohanet nejakymi dodatky ke smlouve,pokud jste je nepodepisovali a neautentizovali tak ,jak je uvedeno v Čl.IV jsou neplatne!!!!!
    Banka dle tohoto ujednani nema pravo Vam za zruseni uctu ,kde duvodem bylo pochybeni banky,tim ze neinformovala o zmenach,uctovat jakekoli penize!!A pokud to udela ,je treba jednat a NEBAT SE.Nejsem vystudovany pravnik,ale zkuste se nekoho takoveho zeptat a uvidime:-))

    -woe-

    PS: to berushka:.. zmenis prosim te barvu fontu na tech strankach? hodila by se min.zluta ,ale tyrkys bude prehlednejsi:-)) fakt!!

  • 10. 5. 2002 9:17

    -woe- (neregistrovaný)

    a co?
    Kazdy mame smlouvu s eBankou,ze?Ted bohuzel nemam predstavu ,jestli je to stejne napsano ve smlouvach ,ktere byly podepisovany pozdeji,ale v tech ,co byly podepisovany jeste za Expandie je zajimava vecicka:
    Nejen ,ze tam je doslova napsano,ze je banka povinna oznamit 5 dni dopredu zmeny a neni tam nikde o tom,ze toto neni v pripade inovace!!..ale predevsim tam je!!:

    Čl.II
    Zrizeni a vedeni.....
    Os.ucet
    15. Banka odpovida Klientovi(prosim zde si vsimnete,ze Expandia nas brala jako Klienty s velkym K!!) za pripadny vznik skody v plnem rozsahu,jestlize porusila svoje povinnostivyplyvajici z obecne zavaznych pravnich predpisu,z teto Smlouvy,Obch.podminek nebo jinych smluvnich ujednani.

    dale si prectete cislo 19.!!! jeste neni pozde!!!
    Dale ctete cislo 22.!!
    Dale je potreba cist Čl.IV

    A na co to je?? Banka evidentne nekolikrat porusila tuto smlouvu a dle ni mate pravo na nahradu vznikle skody,za kterou banka odpovida v plnem rozsahu!!!!Tzn. tim ,ze byly poruseny umluvy ,mate pravo smlouvu vypovedet.Banka Vam za zruseni uctu nauctuje nejake penize.A tim Vam vznikla skoda a duvod vzniku je poruseni umluv ze strany banky,ktere Vas vedly ke kroku zruseni uctu!!Mozna je to slozite ,ale pruchozi!!!
    A pokud se nekdo bude ohanet nejakymi dodatky ke smlouve,pokud jste je nepodepisovali a neautentizovali tak ,jak je uvedeno v Čl.IV jsou neplatne!!!!!
    Banka dle tohoto ujednani nema pravo Vam za zruseni uctu ,kde duvodem bylo pochybeni banky,tim ze neinformovala o zmenach,uctovat jakekoli penize!!A pokud to udela ,je treba jednat a NEBAT SE.Nejsem vystudovany pravnik,ale zkuste se nekoho takoveho zeptat a uvidime:-))

    -woe-

    PS: to berushka:.. zmenis prosim te barvu fontu na tech strankach? hodila by se min.zluta ,ale tyrkys bude prehlednejsi:-)) fakt!!

  • 10. 5. 2002 11:57

    Jirka (neregistrovaný)

    Měšec stále potvrzuje svou pověst nejhoršího z "finančních" webů - perla jako "vyzdvyhovanou" (!) hned v úvodu článku ilustruje o "profesionalitě" celé redakce :-)

  • 10. 5. 2002 13:24

    -woe- (neregistrovaný)

    ..no tak Vy jste bud:

    a) nejak spolceny s konkurencnim webem
    b) pracovnik eBanky
    c) nadseny olympionik - vitez vsech po sobe jdoucich olympiad z ceskeho jazyka od roku 1953!
    d) spolupracovnik autora clanku - tzv. srandista - rejpal:-))

    -woe-

    PS:napovedy jsou vycerpany,ty jste pouzil uz pri otazce: Jak vysoke IQ mate,kdyz profesionalismus (tfuy to je hnusny slovo) je dle vas primo umerny poctu preklepu?

  • 10. 5. 2002 13:27

    Iveta (neregistrovaný)

    Nemícháte hrušky s jab(l)kama ? Znám plno matematických géniů, kteří nedovedou napsat gramaticky souvislou větu. Chápu, že toto je prezentování před veřejností, ale i tak si myslím, že dle jedné hrubky nasazovat nálepku nejhoršího z finančních webů...

  • 10. 5. 2002 15:30

    Pepa (neregistrovaný)

    Kažký občas udělá chybu třeba v interpunkci nebo překlep. Ovšem dneska už má každý textový editor pravopisný korektor, který umí vychytat do očí bijící překlepy či hrubé chyby. Proč to málokdo používá? Obzvlášť když je článek zveřejněn.

  • 10. 5. 2002 13:31

    -woe- (neregistrovaný)

    ..no tak Vy jste bud:

    a) nejak spolceny s konkurencnim webem
    b) pracovnik eBanky
    c) nadseny olympionik - vitez vsech po sobe jdoucich olympiad z ceskeho jazyka od roku 1953!
    d) spolupracovnik autora clanku - tzv. srandista - rejpal:-))

    -woe-

    PS:napovedy jsou vycerpany,ty jste pouzil uz pri otazce: Jak vysoke IQ mate,kdyz profesionalismus (tfuy to je hnusny slovo) je dle vas primo umerny poctu preklepu?

  • 12. 5. 2002 18:57

    Marek Antoš (neregistrovaný)

    Za překlep v perexu se omlouváme, stávat by se to nemělo, ale občas to zkrátka vzdor jazykové korektuře "ujede". Pokusíme se zpřísnit naše interní procesy, aby k tomu pokud možno nedocházelo.

  • 10. 5. 2002 13:12

    Josef Sander (neregistrovaný)

    Vážení, jistě jste si nad postupem eBanky za poslední období vyplakali očička, ale ono to tak nakonec muselo dopadnout. Cožpak vám zdravý rozum neřekne, že když je něco v českých zemích dobré, buď se to za čas prodá, nebo zhovadí samo od sebe? A jak jistě všichni víte, eBanka již dávno není Expandia (TA dobrá banka!), patří totiž České pojišťovně. A kdo je ČP?
    Řekněme si upřímně, že ČP je moloch, který prostě nemůže prosperovat bez takových věcí, jako jsou zákonné pojistky vozidel, bez podpory vlády, státních zakázek a ruinování klientů bývalých dobrých bank.
    Já jsem si založil účet u Expandie hned, jak to šlo. A tehdy jsem (nebojím se říci) měl nejlepší bankovní služby (mimo Živnostenské banky a ČSOB, ale ty je měly jenom pro veliké klienty) v této malé zemičce.
    Měl jsem elektronický klíč (na který jinde nepřišli ani dodnes), se kterým jsem důkladně frajeřil, měl jsem taky mobil, který podporoval SIM toolkit, měl jsem internetové bankovnictví, zkrátka měl jsem toho hodně, a byl jsem o tisíc let dopředu, před klienty České Spořitelny například.
    Jenže - doba se mění, a my s ní....
    A stejně, jako je IPB dnes v moci ČSOB, jako je Paegas v rukou jakéhosi T-mobilu, stejně na tom je i moje bývalá banka. Jakmile jsem se doslechl, že ji odkoupila ČP, byla to pro mě ztracená věc.
    Pokud bych vám měl poradit alternativu v bankovnictví, tak zatím nevím, vyzkoušel jsem fůru bank, mezi jinými KB, GE, ČSOB a spol., a dalo by se říci, že mohu poskytovat konzultace :-))) v bankovních otázkách, jenomže ono je to lidi všude stejný. Doba je zlá, úroky rostou (tedy ne ty úroky z našich uložených peněz...) a všechny banky si nechají svoje (leckdy skrovné) služby řádně zaplatit. Kdo má pevné nervy, a opravdu se dobře vyzná v počítačích, nechť vyzkouší Komerční banku. Není to sice žádná sláva, je to také ne zrovna levné, ale je to na určité úrovni. Její netové bankovnictví je dobré, služby solidní, možností mnoho. Jsem vcelku spokojen. S eBankou to totiž nemůže už nikdy jít jinak, než z kopce, věřte mi, jak se něčeho zmocní mašinerie, jakou je ČP, tak je to úplně v řiti!

  • 21. 5. 2004 13:14

    mouseova (neregistrovaný)
    No to mne děsí - v únoru jsem si založila účet u E-banky na základě neblahých zkušeností s GE, CB (CB zaperlila - pořídila jsem si K+ kartu, kde jsem nakoupila asi za 40 hadrů s tím, že jsem měla od nich písemně potvrzeno, že si budou měsíčně strhávat částku XXX, což nečinili ani jeden měsíc a pak mi poslali výhružný dopis, jehož poštovné si naúčtovali - 150,- Kč!!! že prý jim dlužim 5000,- a mám celkem zaplatit ihned 8000,- !!! samozřejmě, že si všechno strhli z příchozí výplaty, nasrali mne tak, že jsem tam vlítla, zaplatila okamžitě na místě celou "půjčku" a řekla jim, že by mne zajímalo, jak by dopláceli na jejich chybu lidé, kteří nemají doma v šuplíku schované peníze na zadní kolečka - to by byli bez jídla, bez nájmu a pod. protože klienti musí platit na blbost ústavu, kterému jsou nuceni platit nevim za co!!!!
    GE taky zaperlila - před odletem do zahraničí na rok a půl jsem si aktivovala kreditku od GE, když jsem se snažila vybrat v USA peníze, nešlo to, protože prý karta nebyla otevřena... Co máme tedy dělat???
    Kurňa - proč to není jako za komoušů, kdy se dostali obálky o výplatách a bylo jen na lidech, kam je dají - jestli pod polštář, propijou je nebo uloží... Tohle je obyčejná zlodějina, už aby tu byly zahraniční banky, které těmhle místním arogantům dají co na frak....

    BTW - ebanka právě nyní nefunguje - při pokusu dostat se na její web mi všechny odkazy a linky hlásí, že tento web nefunguje, neexistuje... Asi to už zabalili:-)

    DM
  • 10. 5. 2002 20:42

    Paulus (neregistrovaný)

    Jsem klientem eBanky od samého začátku. Tenkrát se jmenovala ještě Expandia Banka. Můj subjektivní dojem je, že eBanka se rapidně zhoršila ve svém přístupu ke klientům od svého "spojení" s Českou pojišťovnou. Nakonec dá se vůbec od pojišťovny čekat nějaký vstřícný přístup ke klientovi. A navíc od ČP?

  • 10. 5. 2002 22:43

    icemartin (neregistrovaný)

    No Vážení přátelé, já se dozvědět, že se moje banka slučuje s ČP tak okamžitě beru nohy a prachy na ramena. Z těch pár komentářů jsem se v podstatě dozvěděl, že se chování eBanky ke svým klientům rovná chování ČP. Před více než rokem mě ukradli auto (pojištěno u ČP) a ještě dnes nemám peníze. A není možno se u ČP dobrat jediné rozumné odpovědi proč tomu tak je. Jednájí s klientem, jak s obtížným hmyzem. Jo, to když člověk pojistku uzavírá, tak by ho na rukou nosily (aby ne za 120000,- ročně což zaplatíte hned), ale jak má dojít na jejich povinnost tak s nima nikdo nehne. A to mají ještě tu drzost mě domů posílat různou reklamní korespondenci. Jak někde vidím písmena ČP, tak mám rudo před očima a tep 200 za minutu.

  • 13. 5. 2002 6:26

    MarBen (neregistrovaný)

    Zajímavé, že informaci o možnosti zablokování platební karty jsem měl jak ve vnitřní poště, tak mi došlo i emailem :-( Vypadá to, že jsou informace, které by klient neměl přehlédnout a ty, které by přehlédnout měl ...

  • 13. 5. 2002 11:13

    -woe- (neregistrovaný)

    :-))
    Take me to preqapilo:-))
    To jsou mi zahady:?)
    No mozna nam to jeste prijde postou ,spolecne s nekolika reklam.letaky..................anebo to bude na vypise napsano velmi tucnym pismem:-))
    Kez by to byla zmena k lepsimu,ale nedoufam ........kez by!!
    -woe-

  • 13. 5. 2002 9:53

    Stanislav (neregistrovaný)

    Před dvěma roky jsem si zřídil u eBanky účet. Byl jsem velmi spokojen, snad také z toho důvodu, že jsem do té doby měl účet jen u ČS a eBanka mi nabídla konfortní způsob nakládání se svými skomnými financemi. Ale ouha, od té doby co se dala do spolku s Českou pojišťovnou, jde pomalu ale jistě ke dnu. Úroveň služeb pro běžného klienta se snižuje. Banka se zaměřuje výhradně na VIP klientelu a drobného klienta evidentně nestojí. Co se týče úroků na TV a IRTV mohu jen souhlasit, stalo se to samé i mě a odpověď byla stejná. Hold to chce každý den se připojit na internet, než se nalogujete přes všechny reklamy na server eBanky tak počítejte hodinu tj. cca 17Kc mimo špičku a pak se možná dozvíte že se změnily sazby za vedení účtu, úroky z vkladů. Je zajímavé že úroky z vkladů jdou dolů, ale když mají jít nahoru tak to nejde. Vůbec naše bankovnictví je prapodivná instituce. No závěrem snad jen to jediné co mohu udělat, vrátím se zpátky k české spořitelně, sice nebudu mít takový konfort, ale výběr z bankomatu na každém rohu za pusu, vedení účtu za hubičku, možnost ovládat dnes účet přes Servis 24 a úroky jsou stejně nízké jako všude jinde. Takže eBanko sbohem a můžeš vládnout s pojišťovnou. Jen doufám, že odliv drobných klientů, kterých si banko nevážíš, tě nepoloží. Ono totiž platit nejvyšší sazbu za vedení účtu abych mohl využívat Tvých služeb opravdu se vším všudy se normálně nevyplatí. Dík

  • 14. 5. 2002 18:17

    Petr Anderle (neregistrovaný)

    Mohu te ubezpecit, ze eBanka s VIP klienty naklada stejne mizerne jako s beznymi klienty. Radovym zamestnancum je uplne jedno, jestli ztrati klienta, hlavni je, ze maji svuj pravidelny mesicni plat. To jen jako doplneni.

  • 15. 5. 2002 4:54

    Petr (neregistrovaný)

    Obavam se,ze vsechny tyto nazory jsou pravdive, a po mych spatnych zkusenostech mohu rici : zasel jsem dnes do Ebanky - zrusil ucet - a FUCK OFF, Ebanka! Je pravdou, ze pod vedenim shit ustavu jakym je ceska sporitelna to nemohlo jinak skoncit ...

  • 15. 5. 2002 13:34

    Roman (neregistrovaný)

    Smutne je, ze pres zhorsujici se komunikaci eBanky jsem jeste neobjevil alternativu, ktera by mi nabidla stejne sluzby.... ale jestli to takhle pujde dal...

  • 29. 5. 2002 0:09

    šachista (neregistrovaný)

    Byl jsem jako skoro všichni ostatní velice spokojen se službami e-Banky,ale začíná to drobnostmi- např.připsaný úrok 1,58 Kč(!!)
    snížení účtu zvýšením poplatku,každou chvíli dalších 200,-Kč atd.
    Pravdou je,že ovladač je perfektní,nemohu souhlasit s názorem,že ovladač sporožirového účtu je stejný,zkusil jsem to a nastojte: napřed postupné trojí zablokování(práce přesně podle návodu!!) potom dvojí výměna a nakonec !Osobní bankéř! který se mnou od listopadu do ledna komunikoval, mi vysvětlil,že to.."má ještě mouchy.." a když na mně chtěli za další výměnu kalkulátoru 150,-Kč,nevydržel jsem nervově a ukončil.S Oranžovým kontem jsem to ještě nezkusil,myslíte,že je lepší-nakonec je to NN a ta byla slušná,protože je cizí..plně souhlasím s odsouzením hrubek a vulgarit,kterými se to jen hemží..přece.."květná řeč je mluva naše.." a když jsem anonymní,měl bych se stydět psát ty hnusoty,vždytˇ to po Vás čtou normální lidi,ne?Děkuji za pozornost a všechny spolutrpitele e-Banky zdravím - kondolovat se neodvažuji,snad bude líp..?Jsem podnikatel a MUSÍM mít podnikatelský účet do daňového přiznání,tak babo raď..!

  • 2. 6. 2002 19:33

    Jarda (neregistrovaný)

    Pes, ktery steka, nekouse, ze p. Benesi.
    Za takove uroky bych se skutecne stydel.
    Ale pokud uz nejste klientem eBanky, muzete treba telefonovat do Ceske sporitelny, ktera mozna dobre informuje, ale zase jeji elektronicke bankovnictvi nesaha eBance ani po kotniky.
    Preji prijemny den.