S autorem clanku musim v zakladni myslence souhlasit, pristup banky ke klientum se od zacatku roku rapidne zhorsuje, dalo by se rici kazdym dnem. Pokud to autorovi (nebo ctenarum) alespon trochu pomuze, snazim se veskere zmeny sledovat (posledni nastala vcera 9. kvetna), a informovat o nich na svych strankach http://ebanka.berushka.net stejne tak jako na konferenci ebanka@pandora.cz.
Prestoze jsem velice nespokojen s vyvojem situace, nedostupnost podobnych sluzeb u konkurence me zatim stale nuti byt klientem eBanky. Bohuzel (pro eBanku) vsak nachazim dalsi produkty/sluzby i jinde, napr. Oranzove konto od ING bank, ma urokovou sazbu 3,5% p.a. (eBanka jen 1,05). A pujcovat si penize od eBanky, jejiz urokove sazby se s klesanim urokovych sazeb nemeni (15,50% p.a.) je nesmysl.
Co se to sakra s eBankou stalo? V mnoha ohledech je mnohem horsi, nez Sporitelna! Vedeni uctu je drahe jak pes, jsem zcela bez zakladnich informaci, sazebniky se bez varovani zmenily, vsechny nahoru, chovani banky beru za drze. Chtel jsem si nastavit kontokorent, je s podivem, ze tohle snad jako jedina eBanka vubec neposkytuje. Strhli mi z uctu za nastaveni kontokorentu 100Kc a nic. Pry mam rucit terminovymi vklady, tj., pujcime vam penize, kdyz nam mnohem vic date. Jak u debilu. Beru to jako kradez, ne jako sluzbu! Poradi mi nekdo banku, ktera funguje o neco lepe a kde maji na pobockach otevreno dele nez do 17.00 a kde se da ridit ucet pres internet?
Ono to s tim pujcovani od eBanky je nahovno, ja potrebuju uvery do 20-40 tisic (tj. kontokorent bez rucitele), ne zakladni uver minimalne sto tisic!! Nemam na splaceni statisicovych uveru. Mensi castky mi nepujci, musim to resit pres Aura, OK a jine karty, kde jsou vyssi uroky. K cemu nakonec ten ucet mam?
Rad bych ucet v ebance rychle zrusil, pokud budu vedet o nejake lepsi. Jen ne Sporitelnu, sice se v mnohem zlepsili, ale jejich pristup na ucet pres internet vymyslel nejaky magor.
Internetbanking, nebo jak se to u Ceske Sporitelny jmenuje je jen dalsi cekarna, jako kdyz si vezmu dovolenou, abych moh prijit k CS na pobocku v oteviraci dobe a cekam dve hodiny, abych si moh ulozit 100kc na knizku... Byl u me jeden muj staly klient, pokousel se mi poslat penize z uctu, protoze si nevzal dost na hotovosti, tri jsme na to zirali pres hodinu (z toho dva inteligentni VS, tedy ja ne), hledali v neprehlednem manualu CS (stazenem jako neprehledne, tezkopadne .PDF od CS), on marne patral v pameti (skleroza), hledali jsme, jaky vlastne ma v ruce ze dvou elektronickych klicu, (kazdy se ovlada jinak) odemykali jsme kazdych snad 10min pristup k uctu, hruza. Proste magorovina bez navodu, nic normalne pochopitelneho, zadna logika, jen zdrzovani, spis takovy "programatorsky orisek", nez neco uzivatelsky pritulneho.
Nastesti si klient po mnoha omylech na spravny postup zadavani kodu casem vzpomel a castku mi mohl poslat (z meho PC).
V tom je Ebanka lepsi, tam je presny navod u vsech operaci, hned jak je zacnu delat, tj. zmacknete tohle, natukejte tohle, stisknete tohle, pak tohle, tohle nezadavejte, vysledek prepiste sem a stisknete odeslat, zadne shazovani z uctu, kdyz se mi to nepovede, nebo to nestihnu natukat v casovem limitu, nebo udelam chybu pri prepisu kodu, muzu zacit znova.