Tak si to shrňme. Účelem je vytáhnout ze zákazníků jakýmkoli způsobem peníze, aby měla banka tučné poplatky z podílových fondů. Jen je to podané tak, že banka si to spočítala a zákazník nemá šanci ty podmínky pořádně rozklíčovat.
Kamarádku to u ČSOB tak zmátlo, že si myslela, že ty peníze dostává jako "cashback" a vůbec netušila, že jsou to její vlastní peníze :D
Věřím vám, že pro vás je to absolutní zbytečnost. A i pro mnoho lidí, co jsou finančně zdatní. Ale není to absolutní zbytečnost, v článku je, kolik klientů to považuje za užitečné - zjevně pro ně to zbytečné není.
Sám jsem kdysi ten produkt používal - zaprvé rád zkouším novinky, za druhé byl tam vyšší úrok na spoření.
A dovedu si představit, že pro lidi, co se jim nedaří spořit, naspořit si rezervu, je to možnost. Špatná, pomalá, ale lepší než nic, co se jim dosud podařilo...
Nebo je to představa, kolik tak člověk dá za dýška, nebo dal, když by dával všude dýška (když si to nastavíte v procentech). Nebo jiné "drobné" pravidelné platby.