Vlákno názorů k článku Chcete z mobilu volat levněji? Poradíme vám, jak na to od Mor - takže se můžu chovat jako idiot dle návodu,...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 26. 1. 2012 18:12

    Mor (neregistrovaný)

    takže se můžu chovat jako idiot dle návodu, nebo normálně přejít za lepší nabídkou k jinému operátorovi ;)

  • 26. 1. 2012 20:47

    Miloslav Ponkrác (neregistrovaný)

    Přesně tak. Pokud mám lepší nabídku, tak jí neplácám u stávajícího operátora a netrávím čas přemlouváním ho aby se k ní přiblížil, ale rovnou jí využiju.

    Navíc od O2 jsem odešel i s pevnou linkou, ne kvůli ceně, ale kvůli klidu. Neustále hlídat podrazy – proč? Odešel jsem a mám o jednoho nepřítele, co se mě snaží poškodit míň.

    V první řadě, mohu-li si to dovolit odcházím od firem, které se mi snaží vetknout nůž mezi žebra, nebo na mě přehazují své problémy.

    Nepříjemné zkušenosti bez vlastní viny se snažím řešit obejitím se od firem (http://ponkrac.net/zivotni-pojistovna-aviva-namisto-pomoci-vas-obereme).

    Ve druhé řadě se snažím bez dané služby obejít. Ono je možné se obejít bez spousty zbytných věcí.

    A pak se dá najít levnější řešení. Nebo vytvořit. V případě mobilů je to skype/VoiP/atd. Pokud voláte z domova, proč doma volat z mobilu?

  • 26. 1. 2012 22:49

    B.V. (neregistrovaný)

    „Pokud mám lepší nabídku, tak jí neplácám u stávajícího operátora a netrávím čas přemlouváním ho aby se k ní přiblížil, ale rovnou jí využiju.“

    Mám pocit, když mi volají mobilní operátoři a nabízejí své služby- tak mě těmi svými informacemi jen zahlcují a v tu danou chvíli, to nejsem samozřejmě schopná vše probrat, promyslet, obsáhnout a ihned se nějak rozhodnout.

    Takže pokaždé to skončí z mé strany odmítnutím, s tím, že to promyslím. Většinou nepromyslím nic, protože v ten moment kdy skončil hovor s operátorem, tak pro mě toto téma skončilo též a otevírá se toto téma znovu, při novém telefonním hovoru s nově nabízejícím operátorem.

    Přiznám se, že se už přestávám orientovat u mobilních operátorů ve výhodných nabídkách. Přestávám se orientovat v jednotlivých tarifech a paušálech.

  • 26. 1. 2012 23:58

    Miloslav Ponkrác (neregistrovaný)

    „Přiznám se, že se už přestávám orientovat u mobilních operátorů ve výhodných nabídkách. “

    Což je cílem. Abyste nedokázala porovnat nabídky a vybrat nejvýhodnější.

    Slyšel jsem, že v USA jednou na univerzitě udělali pokus. Vzali nejrenoomvanější poradce a odborníky na hypotéky, předložili jim určitý počet firem, které dělají hypotéky z jejichž služeb mohli libovolně vybírat. Cílem bylo aby pro modelovou situaci vybrali nejvýhodnější hypotéku pro zákazníka. Závěr byl, že to nedokázal nikdo a všichni přes všechnu snahu a vědomí, že jde o vědekcý pokus – vybrali nabídky, které se dali přebít výhodnějšími v rámci daných výběrů.

    Jinak řečeno, ani odborníci to nedokáží. Mimochodem, to je jedinou příčinou, proč trik popsaný v článku funguje. Protože ani u mobilních operátorů si nejsou jisti co jde a co nejde.

    Kdyby to bylo průhledné, velmi rychle by tlak na operátory přes konkurenci přestal fungovat. Protože by věděli hned co je a co není reálné.

    Cílem je abyste rezignovala, nebyla schopná posoudit co je pro Vás výhodné a sedla na lep řečičkám slibující modré z nebe. Vy pak budete platit 3× tolik než byste musela a ještě se budete tetelit, jak výhodně platíte.

    Jinak řečeno, cílem bank, operátorů, cestovních kanceláří, atd. atd. atd. je abyste se nevyznala v cenících a byla pak plně pod vlivem jejich manipulace, protože byste si to neměal jak ověřit.

    Proto se každého snaží hned na začátku uhnat k podpisu buď aspoň smlouvy na dobu určitou (12/24 měsíců) abyste tam byla nucena platit, když zjistíte pravý stav věci, plateb a té hrůzy co jste podepsala.

    A nebo alespoň způsobit tak velkou útratu, že jim uděláte kšeft i když druhý den odejdete.

    Řeknu Vám to upřímně, nejlepší je nic neposlouchat a všechno stopnout. Delary okamžitě vyhazovat, telefony okamžitě končit. Nikdo na světě není tak chytrý, aby to promyslel. A triky obchodních zástupců i bezzubost práva v ruku v ruce jsou čím dál abstraktnější a hůře odhalitelnější.

    Dneska se dostanete k závazku už jen ukázáním občanky, neřku-li ukázáním výpisu dealrovi jakékoli faktury. Stačí si zapamatovat Vaše číslo občanky či číslo zákazníka u plynárny/vodár­ny/elektrrárny/o­perátora a zbytek udělají telefonicky a závazně na Vaše jméno telefonicky.

    Žádný soudný člověk nemůže doporučit nic jiného, než vyhodit dealera, než stačí cokoli sdělit, stejně tak vše odmítat.

  • 27. 1. 2012 10:17

    B.V. (neregistrovaný)

    No vida, dokonce odborníci z USA nevědí. :-) Naprosto souhlasím s tím co píšete. Dříve jsem vždy trpělivě vyslechla nabídku operátora, dnes už jsem ve fázi, kdy hovor sama ukončuji již v počátku. Ale jsou dost neodbytní a po chvíli volají znovu a třeba z jiného čísla.

    Co mi vadí je, že mi nabízejí např. cizí banky své služby. Banky u kterých jsem nikdy neměla založený účet. Tady je krásně vidět, jak vlastně díky mobilu, jsme my lidé „ostře sledovaní“ vědí o nás naprosto vše.

    Co se týče mobilních operátorů a jejich nabídek. Vlastně jsem ve fázi, kdy uvažuji o úplném zrušení dosavadního paušálu. Nepotřebuji žádné volné minuty ani volné SMS. Prostě mi stačí dobít kredit a platit za to skutečně reálné jen co využiji. Takhle každý měsíc přeplácím. A vlastně díky tomuto článku jsem se nad tím konečně řádně zamyslela.

  • 27. 1. 2012 14:33

    kanda (neregistrovaný)

    Souhlasím s autorem. Přesně tak to dělám s těmi, co mi nabízejí levnější elektřinu, levnější volání.....
    Stroze jim sdělím, já jsem si vás nepozval, tudíž se s vámi bavit nebudu. A to co potřebuji, si najdu na internetu. Hlavně nesmí člověk připustit diskuzi! To pak plkaj jednu kravinu za druhou.

  • 27. 1. 2012 14:23

    kanda (neregistrovaný)

    Já to řeším tak, že jakoukoliv "výhodnou" nabídku si nechám poslat na mail. Žádné řešení po telefonu, kde to do člověka účelně perou pod tlakem aby kývl na něco, čemu vlastně ani nerozuměl. Jsou na to dobře proškoleni.
    Rovnou jim řeknu, přečtu si to a pokud vám neodpovím, znamená to, že nemám zájem a nepřeji si aby jste mi znovu volali.
    Docela to funguje a jelikož "co je psáno, to je dáno", dávají si pozor oproti tomu, co plkají do telefonu :-D

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).