Ty jsi pojedl vtipnou kaši. V čele Svobodných je umístěn Klausův klučík, toho Klause, jehož ODS a kamarád Kalousek tu 7 let vládli, toto zvýšení daní a úpravy ve prospěch soukromých firem prosadili. Šéfideolog Matějka je ze stejné líhně, jeden z těch co zůstali dlužni, protože "jim nevyšel projekt".
Zásadnější je spíše uvědomnění si, nakolik jsem jako majitel auta dárcem systému - jakého systému, ponechám na soudu individuálním. Pokud si uděláte propočet na průměrný nájezd, zjistíte, že auto je naprostý luxus. Těch pár tisíc na pojištění je opravdu zanedbatelné v tom, kolik třeba zaplatíte na daních za benzín.
A jelikož český pepík je tvrdě "automobilová" nátura, je úspěch zaručen.
Zdražení POV je jen další kolečko salámu (stejně jako třeba dálniční známky), protože i pojišťovny by si na tomto trendu rády vzaly svoje. Kolik že vyplatí při odškodném? 50%? No to víte náklady nám vzrůstají... :-D
Ale to by ho přece mělo zajímat... Protože když ho podle tvé logiky nabourá "neuvědomnělý" občan, jsou dvě možnosti:
a) On sám dostane nízké odškodnění, protože pojišťovna vyplácí jen 50% ačkoliv by mohla vyplácet 90%
b) Platí zbytečně velké pojistné, protože pojišťovna vyplácí jen 50% a ostatní je její zisk...
Dva poznatky:
a) Proč stojí pojištění firemního automobilu někdy i polovinu toho, co pojištění soukromého? Soukromé osoby tímto dotují bohatší firmy...
b) Kdyby se snížily provize a pojišťovny aktivně pracovaly na snížení režijních nákladů, které jim neustále rostou, nebylo by potřeba vybírat peníze od pojištěnců. Kdo a jak vyvíjí tlak na tuto rozpočtovou stránku? Asi bohužel nikdo...
Tebe pustit podnikat, tak seš do druhýho dne bezdomovec. Proto seš jen blbej, kdykoli nahraditelnej zaměstnanec, bež se vyplakat mamince na dělohu.
Proč si asi nechaly Kopka a Allianzka postavit nová, optimalizovaná sídla? Podle tebe proto, aby machrovaly.
Samozřejmě, že rostou náklady na akvizici klienta/zákazníka. Ale tohle souvisí s mojí první větou.
No spíše ty omlouváš "taky ekonomikou" fakt, že soukromá osaba musí dotovat firmu.
Fakt je, že "akvizice" nemá tolik rozdílné náklady jak se snaží říci pojiš%ťovny a expert jako ty. Pojišťovny lezou novým zákazníkům (přetahují si je návájem) tak moc, že systém bonusů, malusů atd. nefuguje jak v civilizovaném světě. Aby měla pojišťovna nového klienta kašle na jeho historii a dává slevy. Pak najednou zjišťují, že jim nevychází má dáti-dal a musí zdražit všem, tedy i těm co nebourají. Proč v Německu toto funguje a u nás ne?
P.S. osobně věřím, že ty jsi ten gumák co bourá a já musím nést následky zdražení. A vše jenom kvůly tomu, že ty si o sobě myslíš, že jsi nadčlověk...
Nejlevnejší ručení se dá výhodne získat na netu, nenechte se okrádat od pojištoven a když vám zvýši pojistku, jdete jinam, je to jednoduché.
Taky jsem pojistku udělal přes internet. Bylo to jednoduché, rychlé a hlavně mi nikdo nic nevnucoval. :) Uzavřel jsem pojistku přes http://www.1pojistenionline.cz existují i další renomované srovnávače, je to na vás. :)
Ja jsem se hodně informací dozvědel na povinné ručení weebly.com a pak jsem uzavřel ručení online. Je to jednoduché a bezpečné.
Děkuji za inspiraci s povinným ušetřením za povinné ručení. Já ušetřil také na povinné ručení weebly.com
Pojistovne Triglav asi ruplo v kysne, kdyz letos velke spouste stalych a bezproblemovych klientu zvedli bez zduvodneni sazbu o 100%, zrejme ve snaze primet je k prechodu na jejich nove tarify.
Cili jako stavajici klient bych platil vic (pri nizsim pojistnem kryti) nez kdybych si jako klient z ulice sjednal ten jejich premiovy tarif.
Ty nove tarify jsou sice i tak stale relativne vyhodne, nicmene pokud me nekdo nazyva Vazeny kliente a pritom se chova takhle, navic na infolince se chovaji stylem "no jestli chcete jit jinam je to vase pravo" tak sorry, ale sbohem a satecek.
Pojišťovna, to jsou najatí manažeři. Manažeři, kteří jsou hodnoceni podle aktuálních výsledků. Takže aktuálně naberou x klientů. Dostanou roční odměny. Co bude za rok, to je nezajímá. Ostatně fluktuace v pojišťovnictví je i na manažerských pozicích docela velká.
Další věc je to, že naprostá většina lidí se nezajímá, kolik za (nejen) pojištění platí. Na lenivost, pohodlnost se v obchodě obecně spoléhá.
Spíš mě zaráží, proč Triglav podleze cenu majoritních pojišťoven o 3 litry, když by mu k akvizici klienta stačili srazit cenu o tisícovku. Výsledkem je totiž to, že i Triglav musí nakonec zdražit. Později, ale o to výrazněji.
Pracuji v oboru a každodenně se pohybuji v této problematice. Dovoluji si dát radu všem, kteří uvažují o změně pojišťovny. POJIŠŤOVNU SI NEVYBÍREJTE POUZE PODLE CENY POVINNÉHO RUČENÍ ( tohle je na vstupu - když ptáčka lapají, pěkně mu zpívají ), ALE VEMTE V ÚVAHU HLAVNĚ VÝSTUP ( pokud někoho nabouráte, měla by vaše pojišťovna uhradit poškozenému vzniklou skutečnou škodu ). ZDE POZOR ! ZA ŠKODU NEODPOVÍDÁ VAŠE POJIŠŤOVNA, ALE VINÍK NEHODY !!! Mnoho pojištěných ( viníků nehody ), je při neuhrazení pojistného plnění jejich pojišťovnou ve skutečné výši překvapeno, že končí u soudu. Zde jsou nedoplatky pojistného plnění následně vymáhány po nich. Mistrem v tomto byla pojišťovna Direct, která skončila tak jak skončit měla. Bohužel i mezi dnešními pojišťovnami je jich nemálo. Snad tahle rada někomu pomůže.
To s tou odpovědností za škodu se mi nezdá. Pokud mám povinné ručení, mnou způsobená škoda nepřesáhne stanovený limit a neporuším smluvní podmínky (např. řízení pod vlivem alkoholu, neplatná STK apod.), žaloba na mě ze strany poškozeného nemá šanci na úspěch. Pokud máte nějaký odkaz na rozsudek, který můj názor vyvrací, sem s ním.
Pojišťovna plní to, co je ve smlouvě. A v případě pojistného plnění povinného ručení to NAŠTĚSTÍ stanovuje zákon, takže neexistují žádné výluky. Všechny pojišťovny jsou tedy v případě pjistného plnění úplně stejné.
Kromě detailů, jako je nějaká nepodstatná "sladkost" za uzavření smlouvy, sleva z ceny pojistného, pokud má člověk i jinou pojistku u stejné pojišťovny, nebo limit plnění NAD minimální zákonný limit.
Ostatně tvá mluva mi připomíná jednoho pojišťováka, co mi tvrdil jak by mě všude jinde s levnějším pojištěním napálili, protože všude jinde mají nizoučké limity plnění 20/20 M, i nižší, a že kdybych naboural třeba autobus, tak splácím nadosmrti. Dodnes nevím, jestli neznal zákon, který minimální limity jednoznačně stanovuje výrazně vyšší, nebo jestli mi do očí lhal. To se u pojišťováků skoro nikdy nepozná.
To se divim ze vam nerikal i oblibene zkazky jak nabourate kamion plny novych Buggati Veyron nebo spadnete se svym Favoritem do Zelivky a pripravite tak celou Prahu o pitnou vodu.
Protoze limit skody na zdravi se vzdy vztahoval na KAZDEHO poskozeneho, tj, 20 M na kazdeho z toho autobusu, coz by stacit mohlo, kdezto veskera hmotna skoda se pocita dohromady.
Ale jinak prijde na to kdy vam to tvrdil. Drive ty minimalni limity skutecne byly polovicni nez dnes, tj. 18 M.
proto je jednoduší to sjednat přes srovnavač. př. www.inpojisteni.cz je bezva