Pojistovne Triglav asi ruplo v kysne, kdyz letos velke spouste stalych a bezproblemovych klientu zvedli bez zduvodneni sazbu o 100%, zrejme ve snaze primet je k prechodu na jejich nove tarify.
Cili jako stavajici klient bych platil vic (pri nizsim pojistnem kryti) nez kdybych si jako klient z ulice sjednal ten jejich premiovy tarif.
Ty nove tarify jsou sice i tak stale relativne vyhodne, nicmene pokud me nekdo nazyva Vazeny kliente a pritom se chova takhle, navic na infolince se chovaji stylem "no jestli chcete jit jinam je to vase pravo" tak sorry, ale sbohem a satecek.
Pojišťovna, to jsou najatí manažeři. Manažeři, kteří jsou hodnoceni podle aktuálních výsledků. Takže aktuálně naberou x klientů. Dostanou roční odměny. Co bude za rok, to je nezajímá. Ostatně fluktuace v pojišťovnictví je i na manažerských pozicích docela velká.
Další věc je to, že naprostá většina lidí se nezajímá, kolik za (nejen) pojištění platí. Na lenivost, pohodlnost se v obchodě obecně spoléhá.
Spíš mě zaráží, proč Triglav podleze cenu majoritních pojišťoven o 3 litry, když by mu k akvizici klienta stačili srazit cenu o tisícovku. Výsledkem je totiž to, že i Triglav musí nakonec zdražit. Později, ale o to výrazněji.