Vzdyt to je zaklad celeho problemu. Firma ktera neumi komunikovat jinak nez timto prehistorickym a absurdne predrazenym komunikacnim kanalem pro me neexistuje. Ostatne v dnesni "prepravnikovane" dobe je v pripade problemu pisemna komunikace prakticky nutnosti.
Plno lidi napriklad nadava na zakaznickou linku UPC, pritom staci pouzit webovy formular a odpoved prijde prakticky hned. Totez v pripade vypadku, na prislusne strance je informace dostupna drive, nez cekanim na nejaky telefon, kde vam naprosto tutez informaci jen odrecituji.
Bohuzel mam pocit, ze vetsina (?) lidi je naprosto neschopna (blba) si prislusnou informaci vyhledat, pritom to nic nestoji. Kdyz slysim na ulici tupce, co maji sice nejnovejsi ajfoun a neumi si na mape ani vyhledat ulici, jeste jim GPS ukaze kde je, a furt do toho rvou "A kam maaaaam jit teeeed, doleva nebo doprava ???". Ti si zkratka zaslouzi byt oskubani podobnymi nesmyslnymi sluzbami.
Jj. Přesně podle modelové situace U*C. Napište jim zprávu na www když vám nejde internet. Zavolejte jim z jejich pevné linky zdarma, když jiim nejde internet, zpravidla nechodí ani telefon. Anebo si poslechněte placenou hudbu... A modelová situace č.2 Mrkwo$oft. Aktivaci produktu nelze přes internet provést, zavolejte na 800... Ok, z vašeho telefonního čisla nelze tuto linku spojit, zavolejte z pevné. Ale kde jí mám teď kvůli jejich kurw*dlu sehnat... <smajlík blijcí trenýrky>
No zrovna UPC má Geo číslo, má tam uvedenou vytíženost po hodinách a případně varování, že z technicků důvodů je v nějakém období vytíženost zvýšená. Já sem chtěl změnit tarif minulou středu a skutečně přes den to byl problém, stále to hlásilo že všichni právě hovoří, nakonec se to povedlo deset minut před zavíračkou.
Normalni eshop takove informace poskytuje pres web ve vasem uctu, nemusite nikam volat ani psat. Konkretne mall.cz ma sledovani stavu objednavky pomerne detailni, nechapu co resite:
21.9.2015 11:46 - Založení objednávky
21.9.2015 11:46 - Odeslání potvrzovacího e-mailu
21.9.2015 11:46 - Přijetí objednávky ke zpracování
21.9.2015 11:46 - Zablokování objednávky
21.9.2015 11:47 - Potvrzení on-line platby
21.9.2015 11:47 - Potvrzení dostupnosti objednaného množství
21.9.2015 11:57 - Zahájení přípravy zboží na distribučním centru
21.9.2015 14:08 - Expedice zboží na prodejnu
21.9.2015 16:00 - Zboží připraveno na prodejně k vyzvednutí
21.9.2015 17:12 - Osobní vyzvednutí zboží na prodejně
To zase potrebujete, aby vam text ktery mate kdykoli zdarma dostupny na webu nekdo odrecitoval telefonem ? Pak si za takovou blbost samozrejme platte.