ČSOB přestane masivněji podporovat značku Era a více do popředí vrátí tradičnější Poštovní spořitelnu. V praxi bude ale používat obě. Informace přinesl deník Hospodářské noviny.
Se značkou Era jsme spokojeni a v komunikaci ji budeme nadále využívat. Zároveň jsme se rozhodli podporovat více i značku Poštovní spořitelny. Neznamená to ovšem, že jednu značku nahrazujeme druhou, jde o takzvaný duální branding. Jsme přesvědčeni, že Poštovní spořitelna je stále velmi silná značka, kterou lidé znají a důvěřují jí, a věříme, že kombinace značek Ery a Poštovní spořitelny napomůže většímu zájmu o naše služby přímo v místě prodeje,
řekla serveru Měšec.cz ke změně Pavla Hávová, mluvčí ČSOB.
Značku Era banka ČSOB v rámci své skupiny používá hlavně pro služby založené na partnerství s Českou poštou. Jejím zavedením chtěla oslovit spíše skupinu mladších lidí, kterým se značka Poštovní spořitelny mohla zdát přežitá. Z průzkumu ale vyplynulo, že klienti novou značku nepřijali a proto ji podle Hospodářských novin ČSOB přestane více podporovat. Úplný konec této značky se ale prý nechystá.
Je to výsledek našich průzkumů mezi klienty. Vyzdvihujeme proto Poštovní spořitelnu znovu na nejvyšší místo vedle značky ČSOB,
řekl deníku Petr Hutla, člen představenstva ČSOB. Logo Poštovní spořitelny by se tak mělo na pobočkách Ery objevit do konce letošního roku.