Hlavní navigace

Zákazníci si v Globusu budou moci přes mobilní aplikaci rezervovat zboží a potraviny

Sdílet

Gabriela Hájková 21. 5. 2021

Mobilní aplikace Můj Globus nově umožní rezervaci sezónního zboží a čerstvých potravin z vlastních pekařství a řeznictví.

Zatím je možné rezervovat pouze sezónní zboží, konkrétně akční campingové zboží.  Rezervaci potraviny z vlastních pekáren a řeznictví zatím Globus pilotně testuje v hypermarketu v Praze Čakovicích.

Rezervace sortimentu bude možná ve všech hypermarketech a objednané zboží bude k vyzvednutí a úhradě na Informacích bez nutnosti zajít na prodejní plochu obchodu.

S objednávkami přes mobilní aplikaci začaly hypermarkety Globus už na podzim, konkrétně šlo o výběr jídla z jeho restaurací. Poté se rezervační systém rozšířil i na módní, sportovní a volnočasové zboží a elektro.

Do budoucnosti uvažujeme rozšířit rezervace i u dalšího sezónního zboží, uvedla Adéla Justová z IT produktového oddělení Globusu.

Oproti roku 2019 se používání mobilní aplikace při nákupech v Globusu zvýšilo o 400 %. Jen za loňský rok to bylo o 200 %. Aplikace nabízí také funkci sdíleného nákupního seznamu, ověřování cen, akční nabídku, slevové kupony a bezkontantní nákup pomoc Scan&Go.

Našli jste v článku chybu?
  • Aktualita je stará, nové názory již nelze přidávat.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).