Hlavní navigace

Volali jste si někdy asistenční službu k nehodě? Podívejte se, s čím mají řidiči nejčastěji problém

Sdílet

Veronika Doskočilová

Asistenční službu pro motoristy využívá čím dál více lidí. Od července do září 2018 její pomoci využilo 53 000 motoristů. Z toho 7900 případů bylo v zahraničí.

Mezi nejčastější poruchy patří porucha motoru, baterie, spojky nebo startéru. U dopravních nehod pak nejčastěji šlo o střet s jiným vozidlem nebo se zvěří, případně o rozbité čelní sklo. Asistenční společnosti ale zasahovaly také u defektů pneu, zabouchnutých klíčů či záměně paliva. Obecně více dopravních nehod se stane na silnicích I. a nižších tříd než na dálnicích.

Za meziroční nárůst počtu asistenčních zásahů může zejména rostoucí povědomí o službách, které získávají motoristé k pojištění svého vozidla. Již několikátým rokem běží intenzivní kampaň Linky pomoci řidičům 1224 upozorňující řidiče na správné chování při dopravní nehodě a nutnost rychlého odstranění nepojízdného auta ze silnice, říká Petr Bold, prezident ČAAS.

Našli jste v článku chybu?
Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
  • 30. 9. 2018 17:40

    danda (neregistrovaný) ---.ip.topnet.cz

    Měl jsem autonehodu,ne vlastní vinou,využil linky 1224 k mé plné spokojenosti. Operátorka zajistila odtahovku a poslala SMS s spz.odtahovky i jméno řidiče který přijede.Vše klaplo na 100procent.Bohužel řidič dostal pokutu 2000kč a mě zustaly starosti.UVOLNĚNÉ KOLO -nedotažené matice vletělo přes sklo až do kabiny.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).