Mezi českými zákazníky růste zájem o privátní značky. Jen během prvního čtvrtletí letošního roku narostly nákupy zboží, které obchodní řetězce prodávají pod svým specifickým označením, o 6,5 procenta.
„Vidíme v datech z prvního kvartálu letošního roku, že zatímco obecně objem prodaného rychloobrátkového zboží klesá, privátní značky stále rostou, řekl v podcastu pro náš sesterský portál Podnikatel.cz obchodní ředitel agentury Fairy Tailors Ondřej Tyleček.
Celý podcast si můžete poslechnout zde:
Zájmu o privátní značky napomáhá hodně současná ekonomická situace. Privátní značky jsou totiž podle Tylečka v průměru o čtvrtinu levnější než ty originální.
V podcastu mluví i o dalších aspektech. Další hosté - vedoucí oblasti čerstvého zboží společnosti Kaufland ČR Blanka Bogel a obchodní ředitel e-shopu Košík.cz Tomáš Jeřábek v něm popisují, jak si obchody vybírají dodavatele a na co se u privátních značek dává největší důraz.