V ALZE si už pojištění nahodilého poškození a prodlouženou záruku nesjednáte

Sdílet

Společnost ALZA nabízela k prodávanému zboží i několik druhů pojištění:

  • Pojištění nahodilého poškození a krádeže,
  • Pojištění prodloužení záruky.

Obojí zajišťovala BNP Paribas Cardif Pojišťovna. Od 30. září 2016 ale pojišťovna se společností ALZA spolupráci ukončí a vy si tak k nově zakoupenému zboží už pojištění nesjednáte.

Pokud jste si jedno z výše uvedených pojištění už sjednali k zakoupeným produktům, změna se vás netýká. K již pojištěným klientům budeme přistupovat nadále se vší péčí a za podmínek uvedených v platných smlouvách, ujišťuje zákazníky Tomáš Kadlec, předseda představenstva BNP Paribas Cardif Pojišťovny.

Našli jste v článku chybu?

Autor aktuality

Psaním jsem skloubila své znalosti ze studií financí a žurnalistiky. Ráda se učím nové věci, tančím a běhám.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).