Hlavní navigace

Úřad práce ČR rozšířil úřední hodiny pro veřejnost

Sdílet

Lenka Kašparová 3. 12. 2020

Úřady práce v ČR rozšiřují v souvislosti s uvolňováním protikoronavirových opatření své úřední hodiny. Změny platí od 2. 12. 2020 na všech pracovištích úřadu v republice. I nadále je však možné komunikovat s úřady práce elektronicky, například prostřednictvím datové schránky.

Rozšířené úřední hodiny:

  • pondělí: 08:00 – 12:00 a 13:00 – 17:00 hodin
  • úterý: na objednání
  • středa: 08:00 – 12:00 a 13:00 – 17:00 hodin
  • čtvrtek: na objednání
  • pátek: na objednání

I přes rozšíření úředních hodin a zlepšující se situaci kolem onemocnění COVID – 19 nadále apelujeme na veřejnost, aby s našimi zaměstnanci komunikovala primárně elektronicky, prostřednictvím telefonu nebo provozovatele poštovních služeb. Současně žádáme klienty, aby důsledně zvážili, zda je nutné realizovat podání, která není možné zaslat elektronicky, okamžitě. Naši zaměstnanci jsou připraveni konzultovat s lidmi jednotlivé případy na dálku a najít jiná vhodná řešení, upozorňuje Viktor Najmon, generální ředitel ÚP ČR.

Formuláře, včetně jejich vyplněných vzorů, prostřednictvím nichž lze žádat o některou z nepojistných sociálních dávek, zprostředkování o zaměstnání nebo třeba podporu v nezaměstnanosti jsou k dispozici na webových stránkách úřadu.
Vyplněné žádosti můžete podávat elektronicky (datovou schránkou nebo e-mailem se zaručeným elektronickým podpisem), prostřednictvím pošty (s vlastnoručním podpisem) nebo je odevzdat během úředních hodin, (vstup na úřad je povolen pouze se zakrytými ústy a nosem), na podatelně pracoviště ÚP ČR.

Našli jste v článku chybu?
  • Aktualita je stará, nové názory již nelze přidávat.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).