Ministerstvo financí upravilo ode dneška, 1. března 2018, některé parametry v Účtenkovce. Mezi novinky tak patří například informace o tom, proč vaše účtenka nebyla zařazena do slosování. Informaci obdržíte ihned po registraci účtenky, ale i e-mailem, pokud jste jej při vytváření profilu zadávali. Dále pak tyto informace naleznete ve svém hráčském účtu v záložce Moje účtenky
. Důvodem nezařazení účtenky může být, že nebyla nalezena v systému EET, nebo že již byla jednou zaregistrována či není splněno pravidlo 1 účtenka od 1 obchodníka v 1 den
. Podrobnější informace dostanete také u účtenek, které ještě čekají na ověření.
Pokud zadáte účtenku chybně, máte ode dneška možnost tuto chybu opravit a přepsat část, kde jste napsali špatné údaje. Zbytek zůstane ve formuláři vyplněn a odpadne tím nutnost vyplňovat celou účtenku znovu.
Kromě toto už při registraci účtenky nebude vyžadováno DIČ obchodníka. Pravidlo, že z účtenek vystavených od jednoho obchodníka v jeden den lze zaregistrovat pouze jednu, ale zůstane zachováno. Jeho dodržování bude kontrolováno pomocí vnitřních kontrolních mechanismů.
Mobilní aplikace na platformách Android a IOS dostanou nový vzhled a pokud máte nastaveny automatické aktualizace, nemusíte se o nic starat. V opačném případě si aplikaci musíte sami aktualizovat na Google Play, nebo Appstore.
Dostanete také možnost zrušit zasílání e-mailových oznámení o zaregistrování či nezařazení účtenky do slosování. Upozornění o změnách v hráčském účtu nebo informace o výhře vám ale budou e-mailem zasílány i nadále.