Hlavní navigace

U Direct pojišťovny nově vyřídíte nahlášení škody sami. Nejde to ale vždy

Sdílet

Veronika Doskočilová

Direct pojišťovna spustila novou webovou aplikaci, která pomůže s nahlašováním pojistné události při autonehodě. Jakmile budete mít nehodu, sami si ji nafotíte, přiložíte potřebné dokumenty a s pomocí aplikace si spočítáte, kolik vám pojišťovna vyplatí.

Poté, co vás aplikace provede, dostanete od pojišťovny nabídku odškodnění. Pojišťovna slibuje, že to bude do 24 hodin. Když ji klient odsouhlasí, peníze mu v podstatě okamžitě posíláme. Když odmítne, zavolá mu likvidátor, který s ním škodu dořeší klasickým postupem, říká Karel Luka, ředitel likvidace Direct pojišťovny.

Tuto možnost podle pojišťovny využijí především tu s menší nehodou, potlučenými plechy či poničenými díly.

Sami si ale nemůžete zvolit, jestli je takzvaná automatická likvidace vhodná právě pro vaši škodu. Přístupy do ní bude pojišťovna vždy rozesílat individuálně.

Našli jste v článku chybu?
Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?

Diskuse byla uzavřena.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).