U Direct pojišťovny nově vyřídíte nahlášení škody sami. Nejde to ale vždy

Sdílet

Ilustrační obrázek - zatím nepoužívat! MĚŠEC Autor: Depositphotos – gunnar3000
Ilustrační obrázek

Direct pojišťovna spustila novou webovou aplikaci, která pomůže s nahlašováním pojistné události při autonehodě. Jakmile budete mít nehodu, sami si ji nafotíte, přiložíte potřebné dokumenty a s pomocí aplikace si spočítáte, kolik vám pojišťovna vyplatí.

Poté, co vás aplikace provede, dostanete od pojišťovny nabídku odškodnění. Pojišťovna slibuje, že to bude do 24 hodin. Když ji klient odsouhlasí, peníze mu v podstatě okamžitě posíláme. Když odmítne, zavolá mu likvidátor, který s ním škodu dořeší klasickým postupem, říká Karel Luka, ředitel likvidace Direct pojišťovny.

Tuto možnost podle pojišťovny využijí především tu s menší nehodou, potlučenými plechy či poničenými díly.

Sami si ale nemůžete zvolit, jestli je takzvaná automatická likvidace vhodná právě pro vaši škodu. Přístupy do ní bude pojišťovna vždy rozesílat individuálně.

Našli jste v článku chybu?

Autor aktuality

Psaním jsem skloubila své znalosti ze studií financí a žurnalistiky. Ráda se učím nové věci, tančím a běhám.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).