Hlavní navigace

Tesco varuje před soutěží, která zneužívá jeho značku

Jiří Hovorka

Obchodní řetězec Tesco Stores ČR varuje před soutěží, která zneužívá jeho jméno. Podle ČTK organizátoři této soutěže posílají lidem e-maily, ve kterých za zaslání placených SMS zpráv slibují možnost vyhrát poukázku na nákup v prodejnách Tesco v hodnotě 10 000 korun.

Společnost Tesco Stores ČR byla upozorněna zákazníky, že se stali obětí klamavé soutěže o poukaz v hodnotě 10 000 korun na nákup v supermarketu Tesco. Společnost Tesco prohlašuje, že s touto soutěží nemá nic společného, řekla pro ČTK mluvčí společnosti Eva Karasová. Tesco podniká veškeré právní kroky k zastavení zneužívání svého dobrého jména a loga ve spojitosti s touto soutěží, dodala Karasová.

Soutěž probíhá tak, že lidé mají pomocí SMS zprávy za 50 korun postupně zodpovídat několik dotazů. Kdo v průběhu soutěžení získá nejvíce bodů, ten má zmíněný poukaz vyhrát. Ke službě se hlásí nizozemská firma R&D Media.



Našli jste v článku chybu?