Smartbanking Raiffeisenbank nově umí požádat o platbu přímo do aplikace nebo vygenerovat potvrzení o platbě

Sdílet

Mobil, účty, internet, papírování, Autor: Shutterstock.com

Nová verze mobilní aplikace Raiffeisenbank nabízí klientům banky nové služby.  Klienti mohou například poslat žádost o platbu přímo do mobilního bankovnictví jiného klienta Raiffeisenbank, pokud ho už mají v historii příjemců. Nemusí si tak vzájemně sdílet QR kód nebo vyplňovat číslo účtu. Příjemce žádosti dostane notifikaci a může platbu buď potvrdit, nebo odmítnout. Z bezpečnostních důvodů je možné takto poslat maximálně 5000 Kč (maximálně pětkrát denně). Je ale zároveň možné příjem těchto žádostí také v nastavení vypnout.

Mobilní aplikace banky také získala nový pás dlaždic, na kterém se zobrazuje RB Club a klienti si sem mohou přidat oblíbené funkce. V důsledku redesignu je td možné na jednom místě nastavit zobrazení produktů, skrytí zůstatku na účtu i práci s blokovanými kartami.

Na základě požadavků klientů banka také přidala možnost u každé zaúčtované transakce debetní i kreditní kartou stáhnout PDF potvrzení. 

Nabídka výhodnějšího úročení spořicích a běžných účtů se nyní zobrazuje dynamicky podle toho, jaké tarify klient již využívá. Přibylo také založení stavebního spoření a nadále zůstává možnost sjednat termínovaný vklad či stáhnout aplikaci Raiffeisen investice, vyjmenoval další nové funkce Filip Karbulka, UX designer mobilního bankovnictví Raiffeisenbank.

Našli jste v článku chybu?

Autor aktuality

Autorka je zástupkyní šéfredaktora serveru Měšec.cz.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).