Ke stávajícímu majetkovému pojištění (domácnost, nemovitost) Slavia pojišťovna přidala novinku v podobě IT asistence. Nová asistence umí pomoci se zprovozněním chytrých technologií a elektroniky, jejich obsluhou či zajištěním adekvátního servisu.
Ať už mají naši klienti sjednané pojištění stavby, domácnosti nebo samostatné odpovědnosti v běžném občanském životě, základní IT a elektro asistenční služba je k dispozici bez rozdílu ke všem pojistným smlouvám majetku. Důvod je prostý – současná doba, kdy se bez chytrých technologií neobjede prakticky žádná firma ani domácnost, může být pro některé z našich zákazníků stresující,
říká Ladislav Bělina, produktový ředitel Slavia pojišťovny.
Asistenční linka pomůže třeba propojit více technologií nebo jen zapojit pračku. Jedná se tedy nejen o asistenci v rámci nové IT techniky, ale také domácích spotřebičů. IT a elektro asistence obsahuje telefonickou podporu a poradenství, možnost konzultace, vzdálené pomoci, ale také zprostředkování servisu k výpočetní technice, mobilním telefonům nebo spotřební elektronice.
Služba je poskytována v pracovní dny od 9:00 do 19:00 hodin na telefonu 255 790 263. Asistenční službu pro Slavia pojišťovnu poskytuje pražská Customer Hat s.r.o.