Slavia pojišťovna přidala k majetkovému pojištění IT asistenci

19. 1. 2021

Sdílet

Ke stávajícímu majetkovému pojištění (domácnost, nemovitost) Slavia pojišťovna přidala novinku v podobě IT asistence. Nová asistence umí pomoci se zprovozněním chytrých technologií a elektroniky, jejich obsluhou či zajištěním adekvátního servisu.

Ať už mají naši klienti sjednané pojištění stavby, domácnosti nebo samostatné odpovědnosti v běžném občanském životě, základní IT a elektro asistenční služba je k dispozici bez rozdílu ke všem pojistným smlouvám majetku. Důvod je prostý – současná doba, kdy se bez chytrých technologií neobjede prakticky žádná firma ani domácnost, může být pro některé z našich zákazníků stresující, říká Ladislav Bělina, produktový ředitel Slavia pojišťovny.

Asistenční linka pomůže třeba propojit více technologií nebo jen zapojit pračku. Jedná se tedy nejen o asistenci v rámci nové IT techniky, ale také domácích spotřebičů. IT a elektro asistence obsahuje telefonickou podporu a poradenství, možnost konzultace, vzdálené pomoci, ale také zprostředkování servisu k výpočetní technice, mobilním telefonům nebo spotřební elektronice.

Služba je poskytována v pracovní dny od 9:00 do 19:00 hodin na telefonu 255 790 263. Asistenční službu pro Slavia pojišťovnu poskytuje pražská Customer Hat s.r.o.

Našli jste v článku chybu?

Autor aktuality

Autor se věnuje publikační činnosti v oblasti osobních financí. Specializuje se na finanční produkty, spotřebitelská témata a osobní silniční dopravu.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).