Operátoři call centra Generali České pojišťovny budou během následujících týdnů obvolávat kontakty v rámci trasování potenciálně nakažených nemocí COVID-19. Pomůžou tak hygienikům se zvládáním náročné situace a přispějí ke zkrácení doby čekání na výsledky testování.
Podle požadavků státu jsme schopni v podstatě okamžitě tuto kapacitu ještě dále navýšit,
říká Miroslav Havlíček, ředitel call centra Generali České.
Provoz call centra zůstane beze změny a klienti pojišťovny se nemusejí obávat, že jejich případné požadavky nebudou vyřízeny. K dispozici mají kromě telefonní linky i chat na webu Generali České pojišťovny, e-mailovou komunikaci nebo Klientskou zónu.
V řadě případů jsou nejefektivnějším způsobem komunikace. Pokud ji lidé při kontaktu s námi v této době budou primárně využívat, dovolí nám pomáhat tam, kde je to vzhledem k epidemiologické situaci akutně potřeba,
vysvětluje Miroslav Havlíček.