Hlavní navigace

Reklamními letáky koše nevystýláme. Prodejnu si podle nich vybírají dvě třetiny Čechů

Gabriela Hájková

Reklamní letáky nejsou jen savou výstelkou odpadkových košů. Alespoň občas si podle nich vybírají prodejnu pro větší nákup skoro dvě třetiny Čechů. Informace vyplývají z průzkumu společnosti Česká distribuční. 

Podle odpovědí se necháváme slevovými akcemi ovlivnit více než kdy dříve a to v případě výběru konkrétních produktů tak i obchodu, kam za nákupem zamíříme. 

Nejvíce se letáky řídí překvapivě lidé ve věku od 18 do 29 let. Pro pravidelný nákup se jimi nechá ovlivnit 77 % z nich.

Téměř třetina respondentů také uvedla, že dnem pro velký nákup je nejčastěji čtvrtek či pátek. V sobotu chodí na velký nákup jen 9 % dotázaných.

Za pravidelné větší nákupy utratí podle průzkumu 35 % respondentů částku do 500 Kč. Nejvíce za ně logicky utrácí lidé mezi 30 a 50 lety, tedy nejčastěji rodiny s dětmi. Z necelé třetiny jejich pravidelné nákupy převyšují 1600 Kč.

Našli jste v článku chybu?