Hlavní navigace

RegioJet zavede nové spojení z Vídně do Berlína přes Brno

Sdílet

Od pátku 15. března 2019 spustí RegioJet nové autobusové spojení. Půjde o přímou autobusovou linku na trase Vídeň – Brno – Praha – Drážďany – Berlín. Autobusový spoj bude jezdit v každém směru 1× denně. Výchozí zastávku bude mít ve Vídni na mezinárodním letišti Schwechat, dále pak zastaví u vídeňského hlavního vlakového nádraží. V Brně autobusy zastaví na AN před hotelem Grand, v Praze na autobusovém nádraží Florenc. V Drážďanech má pak autobusová linka dvě zastávky – u hlavního vlakového nádraží a na letišti. A v Berlíně autobusy zastavují na letišti Berlín – Schönefeld, na železničním nádraží Berlín Südkreuz a na centrálním autobusovém nádraží ZOB.

V obou směrech se jedná o noční spoj, takže z Vídně ve směru do Berlína odjíždí autobus ve 23:35 hodin z vídeňského letiště, resp. ve 23:55 od hlavního vlakového nádraží a v opačném směru je odjezd z autobusového nádraží Berlín ZOB ve 23:00 hodin.

Jízdenky na nové spoje jsou již v prodeji, a to jak přes internetové stránky, tak i na všech prodejních místech RegioJet a STUDENT AGENCY v České republice a na Slovensku a současně u smluvních prodejních partnerů, kteří prodávají jízdenky na mezinárodní autobusové spoje RegioJet.

Kromě toho spustí společnost ještě jednu novinku. Od pondělí 1. 4. 2019 zprovozní zastávku v historickém městě Bruggy na území Belgie. Tato nová zastávka bude součástí linky Praha – Londýn s tím, že v obou směrech bude autobus RegioJet zastavovat v Bruggách 3× týdně – vždy v pondělí, čtvrtek a sobotu. Ve směru z Prahy je čas příjezdu / odjezdu v Bruggách v 6:45 hodin. V opačném směru je to pak 17:15 hodin.

Našli jste v článku chybu?
  • Aktualita je stará, nové názory již nelze přidávat.
  • 28. 2. 2019 21:49

    Martin Luther (neregistrovaný) 193.165.96.---

    Stejně nakonec bude muset před Flix Busem kapitulovat. Je to souboj Davida s Goliášem, ale tento příběh bude mít jiný konec než slavný příběh ze SZ. Už dnes Student Agency vyklízí některé linky, které dosud provozoval. Flix je kapitálově obr a největší hráč v celé kontinentální Evropě. Žádná nostalgie nemůže Vančury zachránit a on to moc dobře ví. Už dnes má přes polovinu spojů bez stewardů, bez novin a bez jednoho nápoje. Jak vždy hlásaly jeho reklamy. Jde to s ním z kopce. Vrací se mu to, jak se dříve on s konkurencí vypořádal.

  • 1. 3. 2019 7:28

    mendrit (neregistrovaný) 93.185.5.---

    Tak tuhý boj nebude trvat dlouho. FlixBus začne mít taky staré vyhrkané autobusy, změní se spíš k horšímu a budou rozhodovat výhodnější časy odjezdu.

  • 1. 3. 2019 12:10

    Leo (neregistrovaný) ---.bluetone.cz

    To je vidět, že o tom víte prd. Regiojet rozhodně neprohraje, protože jeho vytíženost je mnohonásobně větší, lidé s Flixem nejezdí a co se týče personálu??? RJ má rozhodně řidiče na úrovni. Flix je jen trsapná náhražka dopravce, vlastní pouze jeden jediný autobus, jinak je to zplácanina všech možných dopravců po Evropě, kteří pro něj jezdí a odevzdávají "výpalné" v podobě 30% ze zisku. Proto ta kvalita tak vypadá. RJ všechny autobusy vlastní, je to skutečný dopravce.

  • 3. 3. 2019 15:32

    Martin Luther (neregistrovaný) 193.165.97.---

    Z německého nováčka na evropské č. 1

    Společnost FlixBus byla založena v Mnichově třemi mladými podnikateli s cílem nabídnout pohodlné a udržitelné cestování za dobrou cenu. Současně zahájila dopravu po Německu zelenými autobusy společnost „MeinFernbus“ z Berlína. Po pádu železničního monopolu v roce 2013 se začaly oba rozvíjející se podniky rozšiřovat jako čelní dopravci na trhu s autobusovou dopravou a podařilo se jim prosadit se i proti mezinárodní konkurenci. Od sloučení týmů v Mnichově a Berlíně má FlixBus jednoznačně vedoucí postavení na německém trhu.

    Od roku 2015 se začal FlixBus prosazovat i mezinárodně: sítě autobusů ve Francii, Itálii, Rakousku, Nizozemsku a Chorvatskem a také linkový provoz překračující hranice až do Skandinávie, Španělska, Anglie nebo střední a východní Evropy. Cestující tak dnes mohou využít největší sítě linek dálkových autobusů v Evropě.

    Za provozovatelem zelených autobusů je dnes mezinárodní tým s téměř tisícovkou zaměstnanců v Mnichově, Berlíně, Paříži, Miláně, Záhřebu a Kodani a také několik tisíc řidičů našich autobusových partnerů z celé Evropy. Každý jedinec přispívá k tomu, aby se FlixBus a naše nabídka zelené mobility každým dnem ještě zlepšovaly.

    Jinak, řeči o 30% výpalném šíří pan Jančura. Odkaz si můžete lehce najít.

  • 3. 3. 2019 15:36

    Martin Luther (neregistrovaný) 193.165.97.---

    Zřejmě prd o tom víte Vy.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).