Hlavní navigace

Raiffeisenbank získala od Citibank přes 200 tisíc klientů

Sdílet

Koupě a převedením retailového bankovnictví Citibank získala Raiffeisenbank do svého portfolia 210 979 klientů. Vyplývá to kupní smlouvy banky.

Jde o souhrnné číslo všech retailových klientů, tj. majitele soukromých běžných účtů, držitele kreditních karet a majitele specializovaných podnikatelských účtů (advokáty, lékaře apod.)

Počet klientů Raiffeisenbank nezveřejňuje. Při fúzi s eBankou v roce 2008 do Raiffeisenbank přišlo odhadem 250 000 klientů. Při odkupu spotřebitelských úvěrů od Citibank v roce 2010 získala odhadem dalších necelých 13 000 klientů. V současné době by Raiffeisenbank mohla mít hrubým odhadem okolo 650 000 klientů.

Našli jste v článku chybu?
  • Aktualita je stará, nové názory již nelze přidávat.
  • 4. 3. 2016 21:20

    Pavel (neregistrovaný)

    Tak yjsem byl převeden. Na Citi Bank jsem si nemohl stěžovat. Ovšem mám i dobré zkušenosti s Reiffkou. Uvidíme. Pakliže nebude nějak zásadně měnit směr větru, nebál bych se toho. Pakliže ano, šel bych jinam.

  • 5. 3. 2016 9:34

    Jerry001 (neregistrovaný)

    no nevim nevim, treba uz se raifka probrala, ale par let zpatky sem u ni byl a musim konstatovat, ze raifka byla prebornik za poplatky za kde co a postupne pomalinku polehoucku pribyvali nenapadne dalsi... tak uvidite jaka bude realita

  • 6. 3. 2016 9:57

    Pavel (neregistrovaný)

    Ano, to je sice pravda, ale já jsem si u nich do určité míry vynutil všechno zdarma. Nabízeli mi třeba velmi usilovně a neodbytně kreditku zdarma, ale bez IB. Tak jsem řekl, že dneska mají všechny normální banky IB zdarma a bylo. Dostal jsem to na rok zdarma taky. To samé s kontem. Jak to bude ovšem v případě převzatých retailových klientů CB, to nevím.
    No, v nejhorším případě bych se stáhnul do své mateřské ČS, kde mám všechno zdarma pořád. Ale bylo by mi líto těch odměn na CitiLife kartě. Ale podle současného vývoje to ale asi stejně všechno půjde k ledu.

Byl pro vás článek přínosný?

Autor aktuality

Autor se věnuje publikační činnosti v oblasti osobních financí. Specializuje se na finanční produkty, spotřebitelská témata a oblast dopravy.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).