Hlavní navigace

Raiffeisenbank má novou ombudsmanku, řeší spory s klienty

Sdílet

Jiří Hovorka 4. 6. 2018

Raiffeisenbank má novou ombudmanku. Jarmila Brčáková střídá Petra Rögnera, který po dlouholetém působení v Raiffeisenbank odchází do penze. Úkolem Brčákové bude prověřovat podněty klientů v případě, že nebudou spokojeni s předchozím vyřešením svého požadavku ze strany Raiffeisenbank.

Jarmila Brčáková vystudovala Právnickou fakultu Univerzity Karlovy v Praze a má více než 25letou praxi v bankovních službách. V Raiffeisenbank je od roku 1998.

V bance působila na pozici manažerky právního odboru, a poté se věnovala implementaci evropské i české legislativy do bankovních procesů. V Raiffeisenbank současně zastává funkci pověřence ochrany osobních údajů. V průběhu své dlouholeté praxe také zastávala pozici předsedkyně právní komise ČBA.


Autor: Raiffeisenbank

Jarmila Brčáková

Součástí práce ombudsmana v Raiffeisenbank je také spolupráce s Českou národní bankou, Českou bankovní asociací, Finančním arbitrem a dalšími státními orgány při reakci na jejich podněty v oblasti kvality poskytovaných služeb.

Našli jste v článku chybu?
  • Aktualita je stará, nové názory již nelze přidávat.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).