Hlavní navigace

Pražský Aquapalace slibuje rychlejší odbavení. Zavedl samoobslužné pokladny

Sdílet

Jiří Hovorka

Novou možnost, jak si koupit vstupenku, mají zákazníci aquaparku Aquapalace Praha. Samoobslužné pokladny mají zajistit rychlejší odbavení. Aquapalace Praha je v České republice prvním aquaparkem, který tuto službu nabízí. Novinka je určena pouze pro bezhotovostní platby, odbaví tedy pouze zákazníky s platební kartou nebo ty, kteří mají zprovozněné platby přes mobil.

Lidé už nejsou zvyklí a ani nechtějí čekat ve frontách. Pomocí samoobslužných pokladen nakupují potraviny, tankují benzin nebo si pořizují nový nábytek. My jim jako první v České republice umožňujeme pomocí kiosků zaplatit vstupné a urychlit tak jejich cestu za zábavou, říká Tomáš Dufek, komerční ředitel Aquapalace Praha.

Pro návštěvníky, kteří využijí k nákupu vstupenek samoobslužné kiosky, je poté k dispozici speciální pokladna, u které na základě zaplacené vstupenky dostanou čip pro vstup do rezortu.

Pokladny nabízí i přehled důležitých informací o aquaparku. Pro zahraniční zákazníky je k dispozici předvolba anglického či německého jazyka. 

Dodavatelem IT řešení je společnost Grand IT. Partnerem projektu  je společnost Mastercard.

Aquapalace Praha jako první aquapark na světě integroval do samoobslužných kiosků bezkontaktní platby a možnost platit pomocí mobilní aplikace Masterpass. Pro platbu stačí přiložit bezkontaktní kartu, NFC telefon s platební kartou nebo jednoduše naskenovat QR kód mobilní peněženkou Masterpass, řekl Richard Walitza, ředitel pro mobilní platby a inovace Mastercard pro ČR, SR a Rakousko.

Našli jste v článku chybu?
Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?

Žádné názory

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).