Pouze třetina řidičů by při poruše na dálnici jako první zapnula výstražná světla

21. 5. 2008

Sdílet

Při poruše na dálnici by dvě třetiny řidičů volaly asistenční službu, našli by si v materiálech od vozidla kontakt na tu, kterou jim doporučila pojišťovna či leasingová společnost. Většina řidičů (65%) asistenčním službám důvěřuje a jediné, čeho by se při jejich volání obávali, je vysoká cena (15%) a dlouhá čekací doba (11%) než přijede. Avšak pouze jedna třetina řidičů by v případě poruchy vozidla na dálnici jako první zapnula výstražná světla a umístila výstražný trojúhelník.

Tato zjištění vyplynula z telefonického výzkumu společnosti Ipsos Tambor realizovaného v březnu 2008 na reprezentativním vzorku 1000 řidičů z ČR.

Našli jste v článku chybu?

Autor aktuality

Kolektiv redaktorů serveru Měšec.cz.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).