Allianz pojišťovna spustila nový, jednoduchý postup hlášení a sledování stavu škody. Hlášení nyní podle pojišťovny zvládne on-line každý klient bez problému do několika minut.
Nové sledování stavu škody je velmi intuitivní a rychlé. Klient na webu určí, k jaké pojistné události došlo a systém podle zadaných dat sám vyhodnotí, zda jde o škodu z havarijního pojištění, povinného ručení nebo o kombinaci obojího,
vysvětluje ředitel likvidace pojistných událostí Martin Hlaváč.
Jakoukoliv nehodu nově nahlásíte na stránce www.allianz.cz/hlaseni, a to i bez znalosti čísla pojistné smlouvy. Stačí pouze jméno, rodné číslo a registrační značka vozidla. Poškozený si vybere, o jakou škodu přesně šlo a poté vyplní své kontaktní údaje. Vzápětí obdržíte odkaz na sledování stavu pojistné události, v rámci kterého nahraje všechny potřebné dokumenty ke škodě.