Pojišťovna Allianz spustila nové nahlašování a sledování pojistných událostí

12. 11. 2020

Sdílet

Allianz pojišťovna spustila nový, jednoduchý postup hlášení a sledování stavu škody. Hlášení nyní podle pojišťovny zvládne on-line každý klient bez problému do několika minut.

Nové sledování stavu škody je velmi intuitivní a rychlé. Klient na webu určí, k jaké pojistné události došlo a systém podle zadaných dat sám vyhodnotí, zda jde o škodu z havarijního pojištění, povinného ručení nebo o kombinaci obojího, vysvětluje ředitel likvidace pojistných událostí Martin Hlaváč.

Jakoukoliv nehodu nově nahlásíte na stránce www.allianz.cz/hlaseni, a to i bez znalosti čísla pojistné smlouvy. Stačí pouze jméno, rodné číslo a registrační značka vozidla. Poškozený si vybere, o jakou škodu přesně šlo a poté vyplní své kontaktní údaje. Vzápětí obdržíte odkaz na sledování stavu pojistné události, v rámci kterého nahraje všechny potřebné dokumenty ke škodě.

Našli jste v článku chybu?

Autor aktuality

Autor se věnuje publikační činnosti v oblasti osobních financí. Specializuje se na finanční produkty, spotřebitelská témata a osobní silniční dopravu.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).