Podle obchodníků jsme letos za dárky utratili podstatně více než loni

27. 12. 2010

Sdílet

Podle obchodníků vzrostly předvánoční prodeje ve srovnání s loňským rokem až o 50 % a to i přes to, že si mnozí obchodníci myslí, že jejich tržby stále limituje dopad ekonomické krize. Trendem letošního roku se staly nákupy praktických dárků, využívání akčních nabídek a online nakupování vánočních dárků. Vyplývá to z ankety uspořádané mezi obchodníky v rámci ocenění GE Money Bank Obchodník roku 2010.

V anketě pro obchodníky se potvrdilo, že jsou s letošním předvánočním prodejem spokojeni. Uvádějí, že zákazníky v současné době lákají převážně praktické dárky, učí se využívat akční nabídky a častěji volí značkové zboží, říká Roman Frkous, ředitel komunikace GE Money Bank.

Podle obchodníků se o letošních vánocích nejlépe prodávaly např. LCD televizory, robotické vysavače, značkové zboží či dárkové balíčky.

Našli jste v článku chybu?
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).