Pobočky AXA se mění na UNIQA, pro zákazníky zůstává vše při starém

14. 12. 2020

Sdílet

UNIQA v Česku mění název obchodních a kontaktních míst společnosti AXA na UNIQA. Doposud se podařilo rebrandovat 67 % původních AXA poboček. Dokončení nového označení všech míst je naplánováno do 15. 1. 2021.

Pro klienty ale zůstane na pobočkách viditelná informace, že jde nadále o kontaktní místo pro zákazníky společností AXA. Všechny pobočky jim jsou plně k dispozici i po dobu procesu rebrandingu a dostanou tam všechny informace o pojistných smlouvách a mohou sjednat nové pojištění.

Původní pobočky AXA, a to jak už přeznačené na UNIQA, tak i ty, jež to teprve čeká, budou zatím k dispozici jen zákazníkům AXA. Klienti UNIQA mohou řešit vše kolem svých pojistných smluv anebo potřeb na dosavadních obchodních místech UNIQA. Během roku 2021 se budou kontaktní místa připravovat na plný servis pro klienty přicházející z obou společností. První na všech pobočkách dostupnou finanční službou bude od 2. čtvrtletí 2021 doplňkové penzijní spoření, ostatní oblasti budou postupně následovat.

Pobočky AXA se mění na UNIQA. (14.12.2020)
Autor: UNIQA pojišťovna, a.s.

Pobočky AXA se mění na UNIQA. (14.12.2020)

Naším cílem je rozšířit naši pobočkovou síť tak, aby v průběhu příštího roku mohli všichni zákazníci využívat plnohodnotně servis na všech obchodních místech označených UNIQA. Pro finální síť samozřejmě využijeme pobočky AXA i UNIQA, informoval Martin Žáček, generální ředitel UNIQA.

Evropský pojišťovací koncern UNIQA Insurance Group se stal vlastníkem společností AXA v České republice v polovině října. Počet zákazníků české UNIQA pojišťovny se tím zvýší přibližně o 800 000.

Roční předepsané pojistné po spojení obou společností překročí v ČR hodnotu 11 miliard korun a UNIQA získá větší podíl na pojistném trhu: nově bude mít 9 % podíl v neživotním pojištění a 5 % v životním pojištění. Stane se tak pátou největší pojišťovnou v zemi s 8% podílem.

Našli jste v článku chybu?

Autor aktuality

Po studiu žurnalistiky se začala naplno věnovat novinářskému řemeslu se zaměřením na ekonomiku.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).