Vlákno názorů k článku
Osobní účet ČS využívá již půl milionu klientů od Johanna - Již třetí měsíc se dohaduji se spořitelnou o...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 11. 3. 2008 6:52

    Johanna (neregistrovaný)
    Již třetí měsíc se dohaduji se spořitelnou o svém "výhodném" (jak pro koho) účtu.
    Sepsala jsem smlouvu na jeden produkt za 29,- Kč, ale protože již několik let používám kartu a ten "výhodný program to vidí", přestože ji mám zaplacenou, tak mi ji započítal též a místo 29,- mi strhává 69,-+ samozřejmě další poplatky.Takže teď výhodně platím 2x tolik. Výhodné je to, ale bohužel ne pro mě. Končím a hledám jiný peněžní ústav.
    Bylo by zajímavé znát počet takto napálených lidí.
  • 11. 3. 2008 10:03

    anonymní
    ... počet takto napálených lidí. - V článku se píše o 500 000 kusech, kteří využívají Osobní účet. Samozřejmě se nepíše o počtech opravdu spokojených klientů. Domnívám se, že právě tento počet je počet napálených. Málokdo ale sám přizná, že se nechal napálit či že je nespokojen.
    Je to důkaz o konzervatismu, neschopnosti klientů ČS jít za lepším, levnějším. Řada z nich není schopna rozpoznat, co nabízí konkurence, dát si tu práci něco zjistit. A nebo jen nadávají a nadávají - s tím, že ono to jinde bude stejně blbé nebo podobné ...
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).