Osobní účet ČS využívá již půl milionu klientů

6. 2. 2008

Sdílet

Za pouhých šest měsíců své existence má Osobní účet České spořitelny již 500 000 klientů. Česká spořitelna má tento účet v nabídce od srpna roku 2007. Účet přináší klientovi výběry z bankomatů bez poplatku, neomezený počet převodů v rámci ČR zdarma, široký výběr elektronických i embosovaných debetních karet včetně zlaté karty či kontokorent se startovacím limitem bez dokladování příjmu a mnoho dalších služeb dle výběru klienta.

Klient si v rámci Osobního účtu svobodně zvolí pouze ty produkty a služby, o které má zájem a které opravdu využije. V nabídce jsou produkty v pásmech Standard, Plus a Speciál. Klient si může nastavení svého účtu kdykoliv měnit, od konce ledna i prostřednictvím služby SERVIS 24 Internetbanking.

Našli jste v článku chybu?

Autor aktuality

Kolektiv redaktorů serveru Měšec.cz.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).